HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.01.03. 06:50 Samesz

Az eleje

Ma proaktiv voltam! 8 utan ebredtem, es mivel csak egy sor, masfel zacsko chips, neminemu csoki es par szelet jo regi kenyerem volt "itthon", koran reggel elmentem a boltba vasarolni. Sajnos a penztaroskislany nem volt bent, de legalabb ropogott a ho a talpam alatt! Mindig csak kicsi esik, amit masnapra eltakaritanak vagy elolvad, de reggel meg ott volt. Hazaerve le kellett eresztenem a hutot mert kb 5 centis jegpancel allt benne, es az a sok, finom fagyasztott kaja (erezd az ironiat) nem fert be. Probaltam mikroban vizet forralni, meg felcsavartam a futest, de a hajszarito gyozott es a puszta ero. A vegen mar korommel, alanyulva szedtem le a maradekot. Aztan jol telepakoltam, levittem mosni 2 adag cuccost, amit kesobb fel is hoztam kiteregetni. A csapon is probaltam javitgatni, de volt 2 csavar amit nem tudtam kessel kicsavarni, pedig pont beleillett a lyukba. A lenyeg, hogy ma eleg sokmindent sikerult csinalnom. Csak az a baj, hogy mindig lelkesen kezdem, aztan igy ev elejen konnyu tartani a fogadalmakat. Kivancsi vagyok mi lesz kesobb. Kivancsi vagyok mit fogok tenni, ha szomoru leszek vagy csalodnom kell vagy csak nehez lesz valami miatt. Kivancsi vagyok, lesz-e akkor is kedvem elmenni a boltba muanyag kajaert, hogy hizzak vegre egy kicsit, hogy lesz-e kedvem lehasalni a foldre fekvotamaszozni egy kicsit, hogy ne nezzek mar ki ugy, mint egy "Ropi",  akarom-e majd ezeket, amikor eppen nem lesz kek az eg es zold a fu. "Az elet nem csak jatek es mese! Hallottal mar a gonoszrol...?" Hat majd meglatjuk. Iden meg ugyis annyi minden var rank!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr241641197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása