HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.01.06. 06:41 Samesz

Eletjel

Nem tortenik semmi. Szobam csendjeben keszulok a J-Term kurzusra, konyveket kell olvasni. Vegre talaltam 2 olyan fagyasztott pizzat is, ami egesz finom! Meg mindig utalom a muanyag izt, de ez legalabb egesz jo volt. Mondjuk kicsit megijedtem, mert veletlenul ugyanabbol a fajtabol vettem, aminek a multkor benzin ize volt, a masik fajta pedig a karton-papir zamatu volt, de szerencsere most mindketto izletes volt mindenfele indokolatlanul oda nem valo mellekiz nelkul. Aztan arra is rajottem, hogy ha az ember hulye szokasokat probal megtartani az nem mindig jo. Egyik este olyan szepen esett a ho, gondoltam jo lenne levegozni egyet, fogtam hat a rovidgatyamat, ami igazabol majdnem hosszu, amiben mindig lemegyek, felhuztam a Vans csukamat a pucer labamra, es magamra kaptam egy pulcsit. Hat a hoeses szep volt valoban, de hideg. Kulonosen, mert szel is fujt. Kellemesen besuvitett a bogatyam szaran a combomig, a derekamhoz meg csak azert nem, mert a kenguruzsebbe dugtam a kezeim es jol osszehuztam. Siettem is vissza az agyonfutott szobaba ahol napjaimat toltom. Mostanaban eleg sokat nosztalgiazok. Regi kedvenc zeneket keresek meg, amik rengeteg emleket ideznek fel. Rajottem, hogy nem tudom elfelejteni regi onmagam sok arcat. Ugyanugy elvezettel hallgattam azokat a dalokat, amikre 15-16 evesen buliztam a szobamban anyu nagy oromere, bar volt, amit ido kozben o is megkedvelt! Meg mindig lazba hoznak a gitar szolok, vagy az olykor igen kemenyen lazado es lazito punk zenek szovegei, felidezve egykori onmagam. De emberekre is sokat gondolok, egy-egy ismerosre, regi baratra. Vegigjarom ujra kozosen egyutt toltott utjainkat es kivancsi szemekkel meredek magam ele: Vajh' mi lehet most vele?"

Ugy erzem most egy kicsit leragadtam a multnal. Talan tudom is miert.Talan, de nem biztos. Most valahogy kicsit nehezemre esik a jovore gondolni. Nagyreszt azert, mert fogalmam sincs mi var ram. Annyi minden valtozott, miota itt vagyok, es annyi minden fog meg, mig hazamegyek. Es most valahogy nincs kedvem a fikciokhoz, tervezgeteshez. Majd minden ugy lesz, ahogy lennie kell. Addig is csak szunetmentesen csipogjon az az EKG! (Es ha lehet, a sipszo elott hagyjon uzenetet)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr911650712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása