HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.01.09. 07:10 Samesz

Fordulopont

Ma igencsak vegyes erzelmekkel teli napom volt. Az elejerol csak annyit irnek, hogy meg mindig nem erzem idevalonak magam, nem vagyok sem tokeletes, sem jo tanulo, sem uber-keresztyen, raadasul alig van kivel megosztanom az igazi problemaim. Magamba folytottam, de ma kitort. Eleg kemenyen. Epp a szobamba tartottam vissza, egy sirogorcsot feszegetve, potyogtak a konnyeim, haza akartam menni. Aztan vadidegeneket lattam szembe jonni es nem volt mas lehetoseg, rajuk kellett nezni. Ami ugye egyenlo azzal, hogy az ember mosolyog es kedvesen koszon. Megtettem. Magam sem ertem, de konnyes szemekkel, osszeszoritott fogakkal elkezdtem vigyorogni es meg a Hi!-t is ki tudtam mondani! De amint mogem kerultek kiszakadt belolem, hogy "Ez mi volt?? Ne!! Nem! En ezt nem akarom! Ezt nem... ezt rohadtul nem! En nem vagyok...!!!" Kozben probaltam atjutni az elem torlodo ajtokon, a kulcsom remegett a kezemben, a kulcslyukat kerestem es a kovetkezo percben mar ismet szobam maganyara csaptam magam mogott az ajtot es csak sirtam. Vagyis probaltam. Nagyon nehezen kaptam levegot, de idovel elmult, megnyugodtan szepen-lassan. Akkor irt Phil, hogy menni kene LEGOzni. Szoval megvartam oket es Sarah-val meg Michael-el elmentunk eloszor a German Village-be, ahol egy 32 szobas konyvesbolt van. Ezt a 23 szobat ugy kell elkepzelni, hogy nagyon kicsik, kb 6-8nm es ossze-vissza nyilnak egymasbol. Mint egy labirintus tele konyvekkel. Es kb minden szobaban mas fele zene szol, az ir nepi zenetol, az indiai meditativon at, a sanzonon keresztul a bluesig... Aztan Michelt visszahoztuk de Carl es Rachel csatlakoztak. A parkolo meg a kolesz kozott Phil-el sokat szorakoztunk, mint 2 nagy gyerek, rohangaltunk a hoban, en nekifutasbol rarepultem egy masfel meteres hokupacra, ami a tobbieknek nagyon tetszett, aztan kommandoztunk a hoban, csuszkaltunk meg dobaltuk egymast, csak nincs kesztyum, de "magyar vagyok, mindent meg tudok csinalni". Mielott elindultunk volna a LEGO boltba, Phil szobajaban gyultunk ossze, volt egy kis maradek tortaja, amit a felidomre valo tisztelettel elfogyasztottunk, aztan Phil elovett egy kis valamit, hogy szeretem-e a durva dolgokat. Hat persze, mondtam, de felkeszitett, hogy ez tenyleg durva, es vette elo a telefonjat, hogy fenykepezzen. Nah, gondoltam, akkor ez most tenyleg kemeny lesz, es oda is adtam nekik a fenykepezomet, hogy videozzanak azzal is. Valami V-betus ausztral izesito(?????)szer volt, de ... hat en allitom, hogy ezt az atombomba helyett gyartjak, tuti tomeggyilkos fegyver. Egyszeruen olyan undorito ize volt, hogy majdnem hanytam. De kinyaltam az egesz tubust, amire Phil a vegen megjegyezte, miutan kijelentettem, hogy ebbol soha tobbet, hogy "lehet, hogy a magyarok mindent meg tudnak csinalni, de nem csak egyszer" haha. Rachel is kiprobalta, de egy fel nyalintas utan szaladt a csaphoz kimosni a szajat. Wahh, tenyleg nagyon rossz volt (video kesobb).

Aztan kocsiba szalltunk es elmentunk Easton-ba, a plaza-faluba. A LEGO bolt jo volt, nem is tudtam, hogy Magyarorszagon is gyartjak, minden dobozon ott viritott, hogy Hungary. Aztan mentunk mindenfele mas boltokba is, ruhak, konyvek, tea, stb. Es beultunk egy tok kiraly mexikoi kajaldaba, ahol nagyon tehetseges kislanyok szolgaltak fel (akinek van fule, ertse, ehhehe). Szoval tetszett a hely, a kaja finom volt es Heinekennel unnepeltem meg magam. Vegre ittam finom ES europai sort, reg volt ilyen. Aztan eves kozben rajottem, hogy a gyorskajaldak valoszinuleg azert ezt a nevet kaptak, persze a kiszolgalason kivul, mert az emberek gyorsan esznek. Sose szerettem habzsolni az etelt, szeretem kielvezni, meg lehet kozben beszelgetni is. De ami eddig otthon modorosnak minosult nalam, az itt egyenesen feltunoen durvan lassu. Ezek ugy beturjak, hogy kb feleszmelni nincs idom. No, semmi baj, a lenyeg, hogy jol laktam es tenyleg izlett a fogalmam-sincs-mi-annak-a-mexikoi-etelnek-a-neve. Utana meg boklasztunk egy kicsit es hazajottunk. Rachelnek van a legszebb kocsija. Most igy fogalmam sincs milyen marka, de tipikus maffia-auto kinezete van, bordo, de belul is, majdnem az egesz bor, nagyon kellemes tapintasu, kicsit erdes. Sok fa-berakas van benn, tiszta luxus kinezet. Mondtam is neki, hogy igaz, hogy ultem Derrick (asszem) Bentley-jeben, de az masik kategoria.

Ma megeltem mindket vegletemet: a ketsegbeesett es a felszabadult gyermeki enemet. A hatralevo 4,5 honap mas lesz. Mostmar van mindenrol tapasztalatom, raadasul szerintem ezek terveznek ellenem valamit. Valami jot. Phil ma utalt arra, hogy beszelgettek rolam,  hogy nem hagynak "elveszni", Sarah csaladjanak is bejottem, Saun (talan igy irja... a nevek helyesirasaval meg bajban vagyok), a country zenekar frontembere hivott, hogy valamikor jatszuk egyutt a House of the rising sun-t! (Amikor errol beszeltunk, Carl rakerdezett, hogy az mi? Erre csak annyit mondtam neki - aki ugy mutatkozott be ev elejen, mint Jedi lovag - hogy ez most olyan, mintha valaki megkerdezne tole, hogy mi az a Star Wars?!... Kaptam par pacsit a nagy rohoges kozepette) Szoval jo lesz, legalabbis most jo. Megnyugodtam, igy ni:

Erre repultem ra, igy erkeztem. Gyonyoru, sima landolas.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr661658334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyermekszoba 2010.01.09. 12:40:01

Hát akkor hajrá. a második fele JOBB lesz! Veled vagyunk itthonról!

Samesz 2010.01.09. 17:19:17

@gyermekszoba: ezekszerint a Fidesz fog nyerni? xD
süti beállítások módosítása