HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.01.12. 08:06 Samesz

Valtozas

Ujra van suli! Mondjuk ez annyiban nem jo, hogy minden delutan 1 es 4 kozott vannak orak es masnapra olvasni kell viszonylag sokat, meg irni 1-1 oldalt ezekrol, de legalabb tortenik valami. Valami olyan, amitol most azert eleg sokat varok. "Szerzetesi lelkiseg" valahogy igy forditanam az ora nevet (Monastic Spirituality). Jovo heten egy Bences kolostorba megyunk, Kentucky allamba, de elotte melyre assuk magunkat a Regulaban, Bonhoefferben es egyeb olvasmanyokban. Az ora egesz jo volt, ugyertem egy honapja ultem "padban" utoljara. Azert irtam idezojelbe, mert altalaban korben ulunk, de vannak hagyomanyos elrendezesu termek is es van nagy eloadoterem is.

Aztan ma atmentem a szembe boltba, ahonnan eddig meg csak hozott anyagbol dolgoztam. Vannak nekik kenyereik, a Bibliaolvasashoz szoktak hozni egyesek onnan finomat. Ma kiprobaltam egyedul. Mondjuk kicsit hulyenek nezett a csavo, amikor mondtam neki, hogy en meg sose voltam itt, de a barataim mindig hoznak innen nagy kenyereket. De rendes volt es adott nekem is. Kb pizzateszta kinezete van, de megsem, mert kockara, akarom mondani, negyzetre vagjak. Kemeny, de nem a szarazsagtol, hanem a teszta surusegetol. Aztan ennek tapasztalasakor jott egy masik durva tapasztalat. A Kroger kenyer iszonyatosan puha, szinte semmi, a fagyasztott kajak nagyresze meg teszta volt. Aztan mivel ma ehes voltam ora utan, gyorsan ettem, de megragtam rendesen! A vegre, komolyan mondom, elfaradtak a ragoizmaim! Ilyen se volt meg... kijott a szam a gyakorlatbol... A lenyeg, hogy legalabb jol laktam.

Este neztunk par sorozatot a pinceben a sracokkal. Epp egy vampiros ment, amikor a vilagitas megadta magat. Kicsit volt csak ilyesztoen vicces.

Megirtam a hazimat, elolvastam, amit kell. Holnap koran kelek, megyek Debbie-vel ugyintezni. Remelem minden rendben lesz. Es nem csak az ugyekkel.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr181665539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyermekszoba 2010.01.12. 21:30:57

Remélem veled is minden rendben lesz, és élvezed majd a második félidőt!!

corevalues · http://www.uveg3d.hu 2010.01.17. 06:49:56

@gyermekszoba: nagyon vicces ez a "második félidő" LOL

Samesz 2010.01.17. 07:33:49

@corevalues: csak a térfélcserét kicsit nehéz lenne megoldani =D
süti beállítások módosítása