HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.01.14. 10:08 Samesz

Nem leszek jo barat

Ez a szerda is erdekes volt. Rajottem, hogy a deli "harangszo" sok kulonbozo helyrol jon. Az a szirena, amit minden szerda delben kiprobalnak, ha jol sejtem, a kulonbozo rendororsokrol johet. Hat, fantasztikusan ugyes vagyok itt a szobamban ulve.

Ma is voltam oran. Egyre melyebbre asunk a Regulaba meg a szerzetesi eletbe. Hat mit mondjak? Aggodok a jovo het miatt. Azzal, hogy csendben legyek, nem lesz gond. Miota itt vagyok totalisan maskepp viselkedek, mint anno otthon. Meg jo az nekem ha nem kell kinlodom az angollal. Nekik is jobb, mert neha ugy erzem, eleg nehez megerteni. Ezt csak abbol szurom le, hogy eleg surun felre vagyok ertve vagy visszakerdeznek. No, de a lenyeg, hogy nem csak en leszek csendben, hanem minden korulottem. Ami furcsa, mert pl amikor a szobamba erek, az az elso, hogy zenet kapcsolok. De van ott valami hatalmas kert, majd oda tuti ki fogok jarni setalni. Bar most nem tudom... nem zold meg nem viragos. Na, de majd meglatom ha ott leszek!

Ora utan este megint atmentem ebbe a kenyeres boltba. A srac felismert, mondta, hogy van mas fele kenyeruk is. Epp sul. Volt belole kostolo, pici darabkak. Mikor a szamba vettem, hangosan hummogni keztem, es eleg surun fejeztem ki tetszesemet a kenyer irant. "Wow, hmmm, ooo...." Az egyik ott dolgozo lany ram is mosolygott kozben (Huuuuuuha!!!) Eletem legfrissebb kenyeret sikerult ma hazahoznom. Varnom is kellett ra, hogy kivegyek nekem a kemencebol. Hazajottem es szo szerint azon melegeben megettem a nagy reszet, amitol aztan persze elalmosodtam. Engedtem a kisertesnek es most hajnali 4 lesz. Termeszetesen nem tudtam tovabb aludni. De tudtam ezt elore es amugy is meg meg kell irni a hazit az orara. Majd talan meg szunyok egy kicsit ha kesz leszek. Igy legalabb tudok beszelni azokkal, akik a sztrajk miatt ma nem mentek otthon suliba.

Szoval csak a mai napomat nezve kicsit tul sok pontjat szegtem meg a Regulanak. Persze, tudom, nem vagyok se szerzetes, se katolikus, nem vallaltam a notlenseget sem. Teny, hogy sokat tanulhatunk toluk. De meg kell tatalni az egyensulyt. Egyensuly. Ezen a szon ragodok kb evek ota. Osszhang a ket veglet kozott.

www.youtube.com/watch <-- adok 7 es fel perc gondolkodasi idot errol, (meg a meg  utana szukseges hatralevo eletet.)
 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr901671380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyermekszoba 2010.01.14. 20:37:13

De te igenis nagyon jó barát vagy! A BARÁT-ságot meg nem kell erőltetni, max kipróbálni! puszi

gyermekszoba 2010.01.15. 21:35:22

jó ez az egyensúlyos film!
süti beállítások módosítása