HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

2010.01.17. 07:30 Samesz

Pihent

Ma nyugisab felkeltem, nem nagyon csinaltam semmit, reggeli utan egy kicsit bealudtam az agyon, de aztan hamar felebredtem. Meg a telefon is csorgott. Meglepodtem, mert ismeros noi hang szolt bele, raadasul magyarul. Zsuzsa volt, akivel Clevelandben talalkoztam, aki mehivott minket vacsozni Halaadaskor. Mondta, hogy hetfon jon Columbusba es meglatogatna. Tok jol esett, hogy ezt mondta, csak hat pont hetfon megyek Kentucky-ba. Beszelgettunk egy kicsit, aztan abban maradtunk, hogy majd egyszer maskor. Aztan kicsit kesobb elovettem a fagyasztobol a mai pizzat, ami meglepo modon nem kerek volt, hanem negyzet alaku! Finom volt, jo puha tesztaval. Miota megettem, azt figyelem, mennyire gombolyu mar a pocim. Kolostor utan surgosun uszni kell mennem! (igy visszaolvasva ez a mondtat eleg erdekesen hangzik) Aztan este Phil irt ram, hogy van-e kedvem vele konyvesboltba menni. Aztan volt, es jo is volt. Ilyenkor mindig kicsit furan erzem magam, mert ugye minden konyv angolul van. Persze vannak nyelvkonyvek meg utikonyvek is. A multkor hosszasan neztem a Hungary meg a Budapest latvanyossagai konyveket es jokat mosolyogtam, hogy mennyi helyen jartam mar es milyen sokat kell meg latnom! Ma Facebook-on megneztem egy baratom kepeit, aki remek fotokat csinalt a teli Balatonrol, termeszetrol. Aztan az is eszembe jutott, hogy az egyetlen nem-nyari elmenyem is csak aprilisi. Igaz, akkor kihasznalva a dolgot, beszaladtam az esti Naplementebe, de nagyon-nagyon hideg volt a viz. Szoval uj ponttal bovult a Teendok listam: latni a befagyott tavat. Visszaterve, ilyenkor csak setalok fel-ala a boltban es nezelodok. A zene itt is nemzetkozi, talalok neha nagyon jo konyveket Woodstock-rol, Jacksonrol, Rock-rol. Ma pl az MTV Unplugged koncert-sorozatarol keszult, felig gitar alaku konyvet lapozgattam. Sok ott elhangzott dalt ismerek. Aztan mindig van CD reszleg, ahol bele lehet hallgatni az albumokba. A fejemre teszem a hatalmas fejhallgatot es jo hangosan meghallgatom a kedvenc szamaimat, megfeledkezve persze a kulvilagrol, engedve a ritmusnak, hogy vegigvonuljon a testemen es vegtagjaimat mozgasra kenyszeritse. Aztan hazafele megalltunk tankolni egy olyan helyen ahol tok finom milk-shake-et csinalnak. Ihato fagyi. Es rengeteg fele izvol lehet valogatni. Szerencsere jol dontottem es nagyon izlett a dolog. Aztan hazaerve meg megneztunk egy filmet Phillel. Mondtam neki a multkor, hogyha hires lesz, es audio-vizualis uton dokumentalnak az eletet (azert irom korul, mert el akarom kerulni a szoismetlest), szoval ha ily modon orokitenek meg eletet, akkor a legtalalobb cim szerintem a Philm lenne ... haaaahahaha ... Egy masik, baratomtol hallott es kolcsonvett poent is elhasznaltam ellene. Mondtam neki, hogy biztos eros gyerek, mert mindenkitol azt hallom, hogy "Phil (feel) the power" Szerintem ideje, hogy befejezzem a hulyesegeim es elmenekuljek olvasoim elol, akik ha tehetnek az arcomat kapargatnak a hulye szovicceim miatt. De egyet mondok, ketto lesz belole: sajnos most csak a fak marad kaparasra, es egyszer hazamegyek, de akkor aztan minden visszafolytott poenkodas ki fog belolem aramolni... Muuuhahahaha =D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr511678551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása