HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.01.26. 08:29 Samesz

Uj szelek

Nehezemre esik magyarul irni, most forditottam le a kb 10 oldalas Kolostori Elmenyemet angolra. Ugyanis meg az is hozzatartozik a tanegyszeghez, hogy be kell adni rola par oldalt. 5 par oldalt. De kesz vagyok es tok kesz vagyok!

Ma delutan csorgott a telefonom, es nem kozvelemenykutatas volt! Phil hivott, hogy kell neki Lego, es mennek Eastonba, ahol nekem is tufunk nezni fulhallgatot. Szoval elmentunk, mindenfele jo zeneket hallgattunk a kocsiban, aztan bejartuk a plaza varost. Kiraly volt, bementunk egy boltba, ami az otthoni Speed-hez hasonlit (modern fiataloknak szant riua es kiegeszito bolt) Elkezdtem nezegetni az oveket, mert, ami nalam van, annak elig eltort a csatja. Meg valami 700Ft-ert vettem a H&M-ben, miutan megnyitott az Arena. Szoval a multkor mar voltunk itt, akkor 2 tetszett meg nagyon, az egyik zongorabillentyu mintas volt vegig, a masik meg gitarnyak mintaju. De ma meglattam egy eleg vadat es nem tudtam otthagyni. A sracokat kerdeztem, nem tul durva-e szerintuk es azert latszott rajtuk, hogy ok nem vennek meg, de valahogy ugy ereztem, hogyha ezt most nem veszem meg, akkor meg fogom banni. A masik meg, hogy ennyivel azert szerintem nem baj ha kompenzalom magam. A jo dolgok ellenere is sok nehezseget kell atelnem, szoval kiengeszteltem magam ezzel az ovvel. Nah, de eleget beszeltem mar rola, viszont meg mindig nem montdam el, hogy hogy nez ki: zoles-szurkes, de nem ez a poen, hanem, hogy vegig ki van rakva pisztoly-tolteny-huvelyekkel. Nem igazi! De nagyon kemeny. Mikor hazajottunk, utana a sracok szemeben lattam nemi "tiszteletet", mikor mondtak, hogy jo dontes volt, hogy megvettem. Es tenyleg igy gondoljak! Azt mondtak, ilyen az egyetemen itt tuti nem lesz masik, es hogy mennyire laza vagyok mar. Szoval ez jol esett. Bar, az egyik fonok, igazgato, vagy mittudomenki, Chuck Norrisos tenyeket meselt a multkor valami fontos cuccon, szoval ... ennyit az itteni lazasagrol.

Szoval ma is voltunk Lego boltban, meg konyvesvoltban, ahol eloszor egy jo hosszu mountain-bike-os magazint csodaltam vegig, aztan CD-ket hallgattam: The Who, Sting, Nirvana ... Szoval jo volt.

Most meg befejeztem ezt a sokat, es lassan ra kell keszulnom, hogy jovo hettol tanitas van megint. De holnap meg megunneplem magam egy uszassal. Mivel ma elmaradt a dolgozat fejeben. De holnap tenlyeg elmegyek!

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr651702811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása