HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.01.28. 04:57 Samesz

Viz

Ma megint felkeltem (jeeee) es nem nagyon volt egy ideig semmihez kedvem. De aztan nezegettem a pocimat es arra jutottam, hogy aranyos meg minden, de talan mar egy kicsit tul nagy. Szepen gombolyodik ha eleresztem magam (eppen ezert mostmar nem csak edzes miatt kell behuzva tartanom, hanem mert latszik is, hiaba az XL-es polok). Szoval elgondolkoztam ezen es ugy dontottem, vegre elmegyek uszni. Szoval jol osszepakoltam, meg felkeszultem lelkileg a dologra es ismet nekivagtam az ismeretlennek. Csak korulbelulre tudtam, hogy hova megyek, igy sikerult rossz utcan elindulnom. Azert annyira nem volt nagy a gond, hiszen a parhuzamos utcan mentem, csak arra szamitottam, hogy a keresztezodes utan fogok tudi tovabb menni. Hat nem tudtam. Nah itt voltam ugy a dologgal, hogy hiaba jo itt nekem, de unom. Unom, hogy nem lehet megkerdezni kb senkit, egyreszt, mert senki nem beszeli a nyelvemet, masert meg mert mindnki kocsival kozlekedik es egy nyomorult lelek se setalgat az utcakon, kiveve persze engem, magyar sracot. No de, tovabballagtam arrafele, amerre szerintem jo volt, es mar majdnem lemondtam a dologrol, amikor meglattam valami zsido helyet. Mert a sportcentrum, ahova mentem, zsido kozpont, vagy mittudomen. De nem nezett ki ugy az epulet, mintha medence is lenne benne, azert beneztem. Egy holgy jott rogton, gondolom zarva voltak, kerdezte mit keresek. Allitom, hogy zsinagoga volt. Szerencsere van egy olyan fejem, hogy nem vagnak ki rogton ilyen helyekrol. Fej alapjan - allitolag - elmennek jiddis gyereknek, azt meg ugye nem elso ranezesre nem lehet megallapitani, hogy valoban az-e az illeto vagy sem. Szoval Ruth neni utbaigazitasa utan kavarogtam meg egy kicsit, de vegul megtalaltam, amit kerestem. Kerdeztek rogton a bejaratnal, hogy mi van, amire en ertetlenkedtem egy sort, de vegul egy kedves lany segitett a klubtagsag megszerzeseben. No, senki se gondoljon semmi rosszra! Hivatalos papirokat toltottunk ki es kaptam egy 4 honapos tagsagot, korbevezetett a helyen. Bakker, ezeknek mindenuk van: konditerem, futogepek, mindenfele fittness cuccok, termek labdakkal, kosarpalya es egy 25m-es medence. Szoval neki is alltam uszkalni. poen volt, mert az oltozoben osszefutottam az egyik professzorunkkal. Mondjuk o szerintem konkretan nem szeret, mert az egyik fogalmazasomban a 'trip' szot hasznaltam erre a 9 honapomra, amit en ugy ertettem, hogy ez most kicsit mas, mint otthon, onnan eljottem egy idore, DE majd ugyis visszamegyek, ez amolyan lehetosegszerzes. O viszont ugy ertette, hogy bulizni jottem ide. Hat nemtudom, lehet, hogy beszelgetnunk kellett volna errol, de pillanatok alatt eltunt. Szoval mentem a medencebe. Egesz vicces, majdnem megfulladtam. Az egyik oldalan kb derekig er a viz, a masik felen mar 2,5 meter mely. Persze a derekig ero reszen mentem be es amikor meg akartam allni levegozni a masik oldalon, eltunk alolam a talaj es levego vetel kozben sullyedtem egy kicsit lejjebb. Nem volt kellemes, de vizhez szokott kolyok vagyok, megusztam (hahaha) de nem szarazon (MU-hahaha)... Kb haromegyed uoat usztam, kis szunetekkel, aztan elfaradt a karom es nem akartam eroltetni. De jol esett nagyon, utana az oltozoben megint talalkoztam a proffal, de nem tudom, hogy hajszaritas meg egyszal torcsiben valo flangalas kozben kellett volna ilyenrol beszelgetnunk. Bar mittudomen, nem vagyok amerikai, hogy az oltozoben legyek a legkemenyebb. A lenyeg, hogy utana hazajottem, ettem, hallgattam zenet, csinaltam meg pat kar- meg hasgyakorlatot es most szerintem a hsam megnagyobb. Lehet hogy kicsit sokat ettem. Dehat azt mondtak, az uszas karcsusit! Mondjuk, akkor valaki igazan elmagyarazhatna nekem a balnakat...

Jo volt a mai nap is, mostmar muszaj lesz usznom, mert ki van fizetve, szoval sok motivaciom van, meg balnakent kell hazarepulnom. Szerintem akkora mar ugyis ilyen "Szabaditsatok ki Samcit" hangulatban leszek.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr981708198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hochma 2010.02.04. 13:04:27

Én mondtam, én mondtam! Ugye milyen hasznos így kinézni!? Mazel tov! :D :D :D
süti beállítások módosítása