HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.01.29. 07:18 Samesz

Idobeosztas

Ma nem eroltettem meg magam tulsagosan. Egyreszt mert a vallamat kicsit megeroltettem tegnap a hirtelen sporttal a nagy semmit teves utan, masreszt meg, mert ha tol sok dolgot csinalok, egy ido utan nem marad semmi es unatkozni kezdek, ezert szet kell huzni a dolgokat. Egyelore nem aggodok amiatt, hogy tul sok program szakadna a nyakamba, bar megneztem az orarendemet es lehet, hogy egy kicsit sok lesz. Ugyertem, megbirkozok vele, mas lehetoseg nincs, csak fura lesz visszaszokni a reggeli kelesekre es a napkozi elfoglaltsagokra. Szoval holnap bemegyek a konyvimert, megsok mas dolgom is van, szoval azokat fogom intezni.

Amugy behalok, hajnali egy van, most vegeztem a Jegkorszak 3-al, ami egyebkent iszonyatosan jo, parszor jp hangosan felnevettem, remelem nem zavartam a szomszedomat, aki most takarit! Eszem megall, mar este 9 korul is furcsa volt a porszivot hallgatni, en 8 utan leteszem a gitart es lehalkitom a zenet, raadasul mostmar van fejhallgatom. De ilyet meg nem tapasztaltam, hogy valaki hajnali 1kor takaritson egy koleszban. Jo, persze, en a szobatarsammal birkoztam vagy uditos dobozokkal hajigaltuk egymast ejszaka, de az csak az az 5 perc volt, amig rankjott, utana mindig kimentunk az udvarra lenyugodni. Mondjuk engem nem zavar, 5 perc mulva ugyis alszok, dehat azert megis!

No, meg egy szemeszter, aztan otthon is vagyok. Erdekes, kivancsian varom a fejlemenyeket.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr241711641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása