HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.02.02. 06:05 Samesz

A masodik elso nap

Hosszu szunet utan ujra suli. Fura volt este ugy elaludni, hogy be kellett allitani a vekkert. Fura volt ugy felkelni, hogy meg komasan keszitettem el az eletmento kavet, furcsa volt bepakolni a taskamba. De nem volt rossz. Szoval elokeszultem es irany a suli megint. Az uj laptoptaskamba pakoltam, mert a hatizsakomban most az uszos cuccom van samponostul, tusfurdostul, mindenestul. (A vizes cuccokat termeszetesen kivettem anno szaradni!) Tetszik nagyon ez az uj taska, jol nez ki, szurke es fekete, kenyelmes, elegans megis meno. Igazi egyetemistanak ereztem magam vele. Aztan az elso ora is jo volt reggel: Egyhaztortenet. Kozepkorral es Erasmussal kezdtunk, de volt szo a Star Trekrol, a Gyalog Galopprol es Jokerrol is a Batmanbol. Aztan jott az "Aha-elmeny", ami a Dogma cimu film egyik poenjanak az alapja: az amerikai egy film-nezo nemzet. Ergo ha idezel egy filmbol, akkor valoszinu a tarsasag 70-80%-a tudni fogja, mit akarsz. Az egyik ismerosom meselte, hogy egyszer a Star Wars-ot vette predikaciojanak illusztracio-alapjava. Szoval jo kis ora volt, de utana vissza kellett jonnom a szobamba, mert a rendrakast mar napok ota halogatom. Szoval levittem egy csomo ruhat mosni, aztan kiteregettem es vartam, hogy a delutani oraim is elkezdodjenek. Mert meg volt ketto. Az egyiket ugy forditanam le, hogy a Sok-Vallasu Amerika (Multi-Religious America), a masik Tanitas es Hit, ahol majd tanitanunk kell, ettol kicsit berezeltem. De azert elveztem. Jo volt ez elso napnak! Es Lorne, a katona srac ma csak ugy odajott es megolelt., mint reg nem latott baratot. Mert o ilyen jo fej. Komolyan jol esett! Meg jo volt ujra latni a szunet utan az ismeros arcokat.

Ora utan olyan ehes voltam, hogy atszaladtam kenyerert, amire most kicsit tobbet kellett varni, mint multkor, mert meg csak gyurtak a tesztat, amit betett a kemencebe, onnan a kartondobozba, onnan meg a kezembe. Moho voltam, mert a zebran a pirosnal bekaptam egy falatot, muszaj volt., egyreszt mert nagyon ehes voltam, masreszt meg mert nagyon finom. De igy jar, aki porul jar, meg is egettem kicsit a szamat, hisz meg forro volt. De aztan kicsit kesobb jot lakmaroztam belole. Most meg megyek aludni, mert holnap meghosszabb napom lesz. De errol majd holnap, hisz minden napnak a maga baja, ugye.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr321721782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása