HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.02.04. 07:22 Samesz

Hajtas

A reggel olyan reg volt, hogy igazabol mar nem is nagyon emlekszem ra. Tul sok minden van most a fejemben, de ha megeroltetem magam, talan eszembe fog jutni. Volt egy oram, az tuti. Jah megvan! Egyhaztori! Ma jott egy neni, aki csinalt profi fotokat a sulirol, az orarol is, aztan majd ezek valahol lathatok is lesznek. Jo volt az ora, csak neha kisutototte a szemem a vaku, mert voltak ilyen nagy ezust esernyok is. Eleg komoly gepe van a neninek. Utana az IT-n en vittem a keresztet, ott is csinalt kepeket, szoval hires lesz az arcom, jee. Aztan ma ujra volt I-group, elmeseltuk egymasnak a J-Term-jeinket meg van egy uj srac Detroitbol. Utana osszefutottam a barataimmal, akik epp ebedelni mentek es hivtak magukkal, szoval atmentunk egy Radio Cafe nevu helyre szembe, ami egy mozival van egyutt. Jo volt egyutt etkezni masokkal! Gyors kave, es vissza orara. Akave nem hatott vagy nem jol, majdnem bealudtam, de kibirtam, mert izgalmas volt. De utana muszaj volt visszajonnom a szobamba es aludni egy kicsit, mert totalisan hulla voltam. Szerencsere 10 elott felebredtem es le tudtam menni a tobbiekhez Biblia olvasasra. Nem voltunk sokan, mert sokaknak heberre kell tanulniuk eleg kemenyen, ezert majd attesszuk a dolgot, valoszinuleg keddre, amire csak annyit mondtam, hogy zombikent jelen leszek. De azert ma is fogallakoztunk az Irassal. Es ma is tudatosult bennem, hogy bizonyos szavaknak neha sulya van. Foleg ha uj megvilagitasba kerulnek. Mint mikor a bortonben adtuk elo a Passiot anno: bun, artatlan, a gyilkos Barabbas... Mondd ezt olyanoknak, akiket elitelt a birosag! De ezek a sracok jo fejek, ugy latom, erzem es tapasztalom, hogy nagyon szeretnek, mellettem allnak es batoritanak, szoval jot beszelgettunk ma este is. Most meg olvasok egy kicsit a holnapi oramra, aztan alszok par orat, hogy kibirjam az utollso tanitasi napot a heten.

Tudom, kevesebbet irok mostanaban es az is sokszor, sotet, homalyos, erthetetlen utalasokkal teli es nem mindig egyertelmu. Hat, ez a het tul sok volt, mind testileg, mind lelkileg. Sokminden valtozott tul rovid ido alatt, ezert az egesz.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr601728408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása