HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.02.05. 04:58 Samesz

El sem hiszem

Tegnap eleg keson fekudtem le, kb 2 korul, erdekes modon, ma 8kor siman felbredtem, pedig csak 10.45-tol volt oram. Legalabb volt idom kicsit osszeszedni magam, meg beszelgetni azokkal MSN-en, akikkel ugy nez ki, nem nagyon fogok tudni a hatralevo par hetben. Ugyanis mostmar latom, eleg kemeny heteim lesznek, kedd lesz a legnehezebb es szerda a melypont. A csutortokot mar csak lebegve onmagam felett tulelem valahogy. A mai oran delelott nem volt semmi extra, utana visszajottem ebedelni, utana mentem is a delutani oramra. Ez azert volt jo, mert a hazi feladat az volt, hogy megnezzuk az ABC csatornan a Modern Family nevu TV-show-t, amirol meg csak nem is hallottam. A problema az volt, hogy a szerda esti TV-s verziot frankon ataludtam, de ma neten meg tudtam nezni. Pontosabban sikerult egy tok mas reszt vegignezni, mert meg nem volt frissitve. De most meg fogom majd nezni, mert a tobbiek jokat nevettek. Van a csoportba egy srac (haha, gyerekei vannak), nagyon hangosan nevet. olyan jo hallgatni. Mindig eszembe jut, hogy otthon en is hatalmasakat tudtam rohogni. Itt nem megy ...

Ora utan beestem az agyba, neteztem egy kicsit, aztan muszaj volt aludnom. Almomban talaltunk egy Lada-t egy parkolohazban es az amerikai barataim teljesen odavoltak, hogy ez meg milyen regi kocsi?! En meg csak hangosan felkialtottam, hogy Jeeee!!! Lada!!! De ez csak alom volt. Itt nincs ilyen. Bar Suzuki Swifttel mar talalkoztam sokszor! Eleg erdekes latvany a Hummerek, Mustangok, hatalmas terepjarok kozott.

De most szerencsere vege a hetnek, meg van egy kis olvasnivalom, meg megirni par sort  meginni par sort es tenyleg kesz vagyok. Meg amugy is kesz vagyok. Nah, vege!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr751730800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása