HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.02.06. 03:19 Samesz

Epic fail

Igy nevezik itt azt, amikor az ember hatalmas bakot lo, valamit iszonyatosan elnez, kegyetlenul melletrafal. No, de kezdjuk a reggelnel. Ma nem volt oram, kb 10ig sikerult is aludnom. Aztan gondoltam, ha mar fizettem azert a medenceert, elmegyek uszni. Kineztem az ablakon, sotet volt. Megreggeliztem, es mikor elindultam mar elkezdett esni a ho. Nem is kicsit! Hatalmas pelyhekben es surun. Kicsit megbantam, hogy nem a bakancsot vettem fel, de marhara nem volt kedvem visszafordulni. Kb 10-15 perc innen a sportcentrum, de mire odaertem, legalabb 2 centi ho leesett. Pentek delelott szeretni fogok uszni menni. Szinte alig voltak es most nem volt semmilyen oktatas. Multkor a gyerekek olyan hangosan szurkoltak egymasnak, hogy ki er oda elobb, hogy mar majdnem megkerdeztem, minden redben van-e. Ez a tipikus hiszterikus sikitozas csapkodassal. De ma semmi, egy neni meg egy bacsi lebegett a vizen csak, amig en probaltam egy levegovel a leheto legmesszebbre uszni. Az a celom, hogy a 25 meteres medencet minimum atuszom egy szuszra. Egesz jol megy, ma tuljutottam a felenel, olyan 13-14 meterig es tokre orultem neki. Szoval nem csak uszni jarok, ez igy mar tobb sima mozgasnal. Az ugyanis a mottom, hogy "keress egy (uj) hobbit es emeld a muveszet szintjere" Folyamatos on-osztonzes.

Az uszoda resz egyik fala egy hatalmas ablak, uvegbol van az egesz. Marha jo volt ugy uszni, hogy mellettem odakint szakadt a ho es minden csupa hofeher volt. Nem tudom, tavban mennyi amennyit uszok, de eddig 45 perceket voltam vizben mindig.

Hazafele csak onnan tudtam, hogy merre lehet a jarda, hogy volt par labnyom a mar majdnem 10 centis hoban. Gondoltam, beszaladok a konyvesbolta es megveszem az egyik konyvemet, amit furcsa mod "elfelejtettem" az egyik oramra. Mondtam a sracnak, hogy pontosan nem emlekszem a cimere, vegul abban maradtunk, hogy felmegyek a szobamba es lecsekkolom. Megneztem, visszamentem, mondtam neki, es akkor kezdtem egyre hulyebben erezni, mikor elbizonytalanodtam, hogy egyaltalan jo orara jo konyvet akarok-e megvenni?!... Pontosabban a konyv biztos volt, mert lattam ketszer is a heten az orakon. Szoval mondtam neki, hogy kernek par pillanatot, meg kell kerdeznem Debbie-t, hogy most akkor mi is van? Persze Debbie pont elszaladt valahova, ezert visszaszaladtam a szobaba, hogy a kis papiromat, amin a felvett tanegysegeim vannak megnezzem. Akkor mar totalisan ossze voltam zavarodva. Szoval mentem az Info-hoz, ahol szegeny no nem tudott segiteni, szerencsere Debbie visszajott kozben, ugyhogy elmondtam neki is es kiderult a turpissag. Az volt a baj, hogy itt van egy olyan dolog, hogy Session1 es Session2, ami annyit tesz, hogy bizonyos tantargyak a szemeszter elso vagy masodik feleben vannak. Ilyen volt mult evben a "rasszismusos" oram. A hiba meg ott volt, hogy az en papiromon ez nem volt feltuntetve, (vagy csak nagyon picivel vagy mar nem is tudom) csak annyi, hogy melyik terem es hanykor. Szoval hetfon es szerdan beultem 1.30-kor a 314-es terembe, ahol epp volt egy egesz hasonlo ora. Csak furcsa volt, hogy a tanar nem tud rolam, a nevem nincs a listan, aztan a konyvesboltban meg, hogy elvileg mar megvettem azt a konyvet, amit nem is, es hogy mas az ora neve ...

Szoval rossz orara ultem be ketszer is, es most valahogy ezt el kell mondanom a csoportnak is! De jot rohogtem magamon! Hangosan kacagva jottem vissza a szobamig es meg utana is. Aminek orulok, hogy igy lett egy csomo szabadidom, amit akar uszasra is fel fogok tudni hasznalni. A masik, hogy erre az orara nagyon sokat kellett volna tanulni, minden orara irni egy-egy oldal hazit az olvasottakrol, szoval meg tobb szabadido, amit meg a tobbi orarmra valo keszulesre fogok tudni hasznalni.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr471733258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása