HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.02.09. 04:44 Samesz

Koszonjuk Internet

Szoval elkezdem masodjara is, mert egyszer mar megirtam a dolgot, csak elszallt. Igazabol most nincs is kedvem irni. Mashoz sincs. Azert irok... addig is tolt a film. Egy gyerekkori ballepesemet fogom ma kijavitani. Elmentem ugyanis kb 14 eves fejjel megnezni az Ember a Holdon cimu Jim Carrey filmet. Gondoltam vicces lesz. Aztan a vegen en voltam a vicces latvany, amikor konnyes szemekkel jottem ki a filmrol, ami Andy Kaufman eleterol szo, aki igaz, hogy komikus volt, de tudorakban halt meg. Akkor meg kicsi voltam es hulye (azota csak annyi valtozott, hogy most mar nagy vagyok - es hulye), nem nagyon ereztem at a filmet, azota bant a dolog, es azota meg akarom nezni, de ma megtalaltam es orulok. Hideg sor es chips var ram, meg egy kellemes este.

Hetvegen csak annyi volt, hohu Phil szolt szombat este, hogy masnap elvisz IT-re, de reggel telefonalt, hogy lapos a kereke es veszelyes lenne elmenni, foleg hoban. A Level 3 Emergency-rol meg annyit, hogy penteken esett kb 10 centi ho, egesz hetvegen tuzott a Nap, meg ma is ugy aludtam 2 oram kozott, hogy a hatamat sutotte. Szoval nem egy nagy "was ist das?" volt ez a hmennyiseg. Kivancsi vagyok mi tortenik ha igazan nagy ho esik? Bezarnak a boltok?

Ma reggel megint jo volt az ora, a tanarno vicces, sokat poenkounk, nem szaraz, ertheto, bar gyorsan beszel. Annak orulok, hogy mostmar tenyleg hallom, amit mondanak, pedig sokszor marha gyorsan porog a nyelvuk. Csak a kedd esti fekete fickoval van neha problemam, aki belekeveri neha azt a jo kis Afro-amerikai dialekusos szlenget. Nah, ott csak pislogok.

Ma beszelgettem kicsit Anastassya-val, a kazah lannyal, mondta multkor, hogy elege van Amerikabol. Most kicsit en is igy erzem. Mar szamolom vissza a napokat. Meg mindig jo itt, csak mar ugy eleg. Szoval beterveztunk egy bulit. Mert naluk is az a szokas, hogy nem buli a buli tanc nelkul, magyarul jo lenne vegre kimozdulni party-zni egyet. Bevallom, nekem is nagyon hianyzik. Nyarra lehet esti programokat szervezni, abban (majdnem) mindig benne vagyok.

Persze a barataim azok, akik hianyoznak, hisz veluk muveltuk azt, amit. Nah, nem kell rogton a legdurvabbra gondolni! Azert volt sok light-os is, amikor csak kiultunk egy-egy zacsko szotyival es egy sorrel a Dunapartra vagy a Varba atbeszelni az elet nagy dolgatit. Volt, hogy ultunk a fa alatt, mikozben szakadt az eso es neztuk a villamokat melyek Normafa felett cikaztak. Vagy kiultunk arra a stegre (amire nem hiszem, hogy szabadott volna), ami az Erzsebet hid mellett van, a Pesti oldalon, ahol azok a nagy hajok allnak neha. Vagy csak vartuk az ejszakait az Astorian, a piros (!!!) ora alatt, ami mindenki szerint fekete.

Holnap csak keson kelek, reggel nincs oram, Oujeah! No, irany a film!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr411741132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása