HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

2010.02.10. 07:45 Samesz

Hetfo, kedd .. mi van?...

Tegnap este mar fogalmam sem volt, hogy milyen nap lesz holnap. Csomot kellett gondolkoznom, hogyan allitsam be az ebresztot reggelre. Aztan vegre kitalaltam, hogy elso oram nem lesz, szoval alhatok kicsit tovabb. Aztan nem nagyon ment, reggel arra ebredtem, hogy mar 9, de atom sotet van. Es igen! Szakadt a ho! Majdnem egesz nap. Kb du 4ig folyamatosan, 15-20 centinel tartunk. Es komolyan, megorulok. Emiatt (!!!) elmaradt az esit orank! A tanar reszerol tok rendes dolog, hogy aggodik azokert, akik kocsival jarnak, de ez mar tulzas. Van vagy 2 centi az utakon, rendesen tisztitjak. Meg a kolesz udvarba is bejott egy kis gep es itt tolta a havat az utbol el. A delutani oram jo volt, a csaladgondozasos. Van egy srac, aki hatalmasakat tud bevetni, bar ezt, lehet, hogy mar irtam. A lenyeg, hogy jo hallgatni. Ora utan fajt a fejem meg a hasam is, es igazabol lusta voltam meg faradt uszni menni. Aztan vegul be is aludtam az agyamon zenehallgatas kozben. De 10kor lementem a sracokkal Bibliat olvasni es megint jo volt. Beszelgettem Rogerrel kicsit, nagyon jofejek ezek a sracok. Aztan most csak siman el vagyok faradva. Meg osszezavarva sok-sok gondolattol a fejemben. Haza, itt, feladat, harcok, szerep, cel, ut, mult, baratok, munka... stb. Nah inkabb joejszakat

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr881744663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása