HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

2010.02.15. 16:33 Samesz

Csoki altali halal

Vasarnap reggel termeszetesen templomba mentunk. Mondjuk ez mar a fogalmam sincs hanyadik szent hely volt, amit 4 nap alatt meglatogattunk. Indulas elott Michael imadkozott ertunk hangosan a sajat nyelven. Pontosabban az egyiken, mert 4 afrikai nyelvet beszel. De meselte, hogy Zimbabwe-ben jo sok nyelv van es a fiai ismernek olyanokat, amiket o nem. Milyen furcsa lehet mar, amikor a sajat gyereked nem erted? De nagyon erdekes nyelv volt amugy, neha kattogott a nyelvevel is. A gyulekezetben, ahova mentunk, van egy kis csoport, aki az IT elott Bibliaorat tartottak, erre beultunk mi is, jo volt, kedvesek voltak es be is tudtunk kapcsolodni a beszelgetesbe. Az IT-n korus segitett enekelni, a lelkesz kulon bemutatott bennunket. Utana mindenki ottmaradt teazni, sutizni meg egy fel orat.

Aztan vissza haza, ebed es utana meglatogattuk az egyik lanyt, aki ide jar, de ott lakik o is. Kozben Cindy elment egy neniert, akit utana magunkkal vittunk egy masik gyulekezetbe. Nagyon aranyos idos, fekete neni volt, kedves, humoros. Valentin napi rendezvenyre mentunk, aminek a Death by chocolate cimet adtak, pusztan azert, mert tomenytelen mennyisegu sutit talaltak fel. Allitolag sokat ettem es ok ilyet meg nem lattak, hogy valaki ennyire szereti az edesseget, amire csak annyit mondtam, hogy az alkalom cimet huen kovetve en csak komolyan vettem, hogy bele szeretnek halni a csokievesbe. Masreszt nem is volt sok, csak majdnem mindent kiprobaltam... Kozben a szinpadon mindenfele eloadasok voltak: zenekar, szolok, gyerekek eloadasai, duett, sajat dal, tanc, zenesz viccek, zongora, enek, hegedu, stb. Jo volt nagyon, eleg sok tehetseges gyerek lepett fel, orom volt hallgatni oket.

Ezutan hazaindultunk, en bealudtam, de a tobbiek nagyon hangosan beszelgettek, szoval neha felriadtam, de vegul a kolesz elott par perccel nyitottam ki a szemem, ugyhogy hamar eltelt a kb 2-2,5 oras ut. Aztan meg nekialltam hazit irni, majd keso lett ...

Hat egy kicsit tomeny volt ez a 4 nap, de megerte! Csak most hulla vagyok...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr141760608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása