HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.02.24. 08:42 Samesz

jajj =D

Ismet kedd, a leghosszabb napom, amit sikerult meghosszabba tennem. Szoval, elso ora 10.45, persze elobb keltem sokkal, legalabb volt idom osszeszedni magam. A tanarnak beverzett a szeme es nagyon ijeszto volt. az egyik szeme hat igy verben uszott... Aki latta a 28 nappal kesobb cimu (egyebkent fantaszikus) zombis filmet, es emlekszik a lancra kotott fekete csavora a vegen, az tudja, milyen tekintetre gondolok. Konkretan nem tudtam, nem mertem ranezni. Amugy se szeretem ha valami bantja a szemet. Fobia. Aztan visszajottem a szobaba, ment a zene, beszelgetesekbe elegyedtem baratokkal, hugival es azon kaptam magam, hogy majdnem elfelejtettem, hogy nekem oram lesz. Szerencsere 5 perccel a kezdes elott eszembe jutott es beertem. Jo volt ma is a csaladsegitos oram, igazabol semmi erdemleges, csak jo volt. Aztan vissza a aszobamba es varni, hogy kezdodjon a keso esti oram. Kozben jott Phil, nagy kisertesnek kiteve, elhivott valahova, dehat orara kellett mennem. Ami persze megerte, mert jo volt nagyon. Mellettem ult egy lany, aki eleg kozvetlen es ertekelte a hulye poenjaimat. Amugy is laza az ora, szoval belefert. Aztan ugye sietnem kellett, mert olvastuk a Bibliat a sracokkal. Nem voltunk sokan, amikor lementem csak Shaun volt ott, beszelgettunk sokat, majd Roger csatlakozott es folytattuk a beszelgetest. Igazabol ma nem sokat haladtunk Lukacs evangeliumaval, de nagyon jo temakat erintettunk. Es sokat nevettunk. Tobbek kozott Roger, aki amugy szinesz es enekes is, felolvasott kulonbozo forditasokbol. Itt, Amerikaban nagyon sokfele forditas letezik, sok kulonbozo, egymastol igen eltero. Ez megadja a lehetoseget a jobban erthetosegre. Ugyertem jobban atlathato, mi is van ugy altalaban leirva. Najo, nem tudok fogalmazni. Sok emberre szamitottunk sor es bor-ugyileg, de csak 4-en voltunk (Phil kesobb jott le), igy most viszonylag jo a kedvem. Igazabol a ma este marha jo volt, sokat rohogtunk es beszelgettunk. Igazan jol erzem magam!!! Komolyan. Tokre fel vagyok epp dobva. Ma egesz nap szortam a poenokat, hozzaszoltam, ertettem, elveztem, szoval egyszeruen csak jo most!!! De mar csak 3 honap ...

Eljen, eletem ujabb paradoxot alkotott! Unnepeljuk az extrem en-emet!...

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr791785936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

matutka 2010.02.24. 12:39:03

Egészségedre!-ezt már elsütötted amerikai barátaidnak?
süti beállítások módosítása