HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.02.25. 12:06 Samesz

6:3

Nem Anglia - Magyarorszag, nem meretarany, nem matematikai osztas. Hanem itt jarok. Kisse hihetetlen, hogy fel evvel ezelott erkeztem. Mar fel ev!...

A lenyeg, hogy most sajna megint menstrualok. Tudom, noi olvasok most felszisszennek, hogy mit sirok, azt se tudom mit jelent, mivel jar stbstb... De minden honap 24-en es azt azt korulolelo napokban ossze-vissza vagyok. Nemcsak lelkileg, de ez kihat a szervezetemre is. Nehezen tudok csak enni, pedig ehez vagyok, rosszul alszok, nem erzem jol magam, nyugos vagyok. Ahh ...

Ennek tukreben a kedd esti josag utan meg gepeztem, ittam egy sort, amig egy barattal jot beszelgettem MSN-en, utana mar hirtelen majdnem hajnal volt. De legalabb jo volt a hangulatom! Csak nehez volt felkelni es vegigulni az orat. Aztan muszaj volt pihennem megint. Delutan keltem, de faradt voltam, aztan kora este elaludtam, ejjel felbredtem es visszaaludtam parszor, megittam egy liter kakaot 3 hullamban majd 4 utan mar nem birtam tovabb aludni. Szoval, amint lathato, biologiai oram csoppet felborult. De majd rendbe fog jonni. Csak most ez ilyen. 3 honap mulva pontosan ilyenkor viszont totalisan be leszek zsongva. Eddigi tervek szerint ebben az idoben mar magyar legterben... (elvileg 12.15kor szall le a gepem, de ez meg korant sem biztos!!! Ez egy tobb, mint fel eves adat, ami azota mar lehet, hogy valtozott is.) De majus 25-en erkezek. Remelhetoleg

Most viszont nekikezdek a napomnak!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr541789240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása