HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.02.28. 00:55 Samesz

Megint kepek

Tegnep pont irni akartam, amikor elment a net. Igazabol nem tortent tul sok dolog. Harom egymas koveto ejszaka arrol almodtam, hogy Pilisen egy eskuvore indulok, ahol sok baratom lesz jelen, de a buli utan Amerikaba kellett mennem. Erdekes volt nagyon. Amugy meg, a maradek 3 honapot ugy "unnepeltem", hogy alaposan megborotvalkoztam. Nem, a doglott horcsog maradta! De azon, a hajamon es a szemoldokomon kivul az arcomrol minden szort eltavolitottam. Es nagyon pici lepesekben elkezdtem takaritani a szobat: par polo felkerult a foldrol, a papirjaimat es a konyveket rendeztem es elmosogattam. De meg igy is durva allapotok uralkodnak. Sajnos az uvegeket nem nagyon lehet visszavaltani, pedig szelektiv hulladekgyujtesemnek koszonhetoen kb 70 ures sorosuveg van az agyam mellett, ami az elmult 3-4 honapban halmozodott fel (az atlagosan 2 naponta 1, meg mielott szo erne a haz elejet). Meg olyan tortent velem, hogy elmentem boltba es elfelejtettem sort venni... hat, hova fajulok mar...

Es hogy azert a tarsadalomra kivetuloen is legyen valami orom, feltoltottem a Washingtonban es Springfieldben keszult kepeket, tovabba lathato 1-2 templom, ahol akkoriban voltunk, Carl-ek haza, a country koncert, Easton plazafalu, a bluegrass este, ahol en is jatszottam es par eletkep.

Soxeretettel: picasaweb.google.hu/sx34ce/Amerika8Washington#

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr251796146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása