HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.03.02. 08:02 Samesz

Uj napok

Arra se emlekszem, hogy milyen nap van. Komolyan. De most, hogy igy visszagondolok, hetfonek kellett lennie, mert Egyhaztorivel kezdtunk. Phil eppen kifejtett valamit tok melyen es filozofikusan, ami sokakban ellenerzest keltett. Az predestinaciorol volt szo es az ember nagysagarol. Szoval epp tok nagy feszultseg van, mikor Joe ramutat jo latvanyosan Davidre es felkialt: -O megevett egy egesz pizzat!!!...


Aztan del korul talalkoztam a nyelvtanarral, hogy kijavitsa borzalmas nyelvtani hibaimat. Ugy vettem eszre, mostmar csak ilyen elgepelesek es kisebb hibaim vannak csak. Ugyertem persze, vannak meg szavak, amiket nem teljesen jol es jo helyen hasznalok, de alapvetoen szerintem javult a dolog. Ezutan elszaladtam boltba. A penztarban kerdezte a lany (sajnos nem a baratnom), hogy megtalaltam-e mindent, amit kerestem. Raneztem a 6pack-re es csak annyit mondtam: A sor megvan, szoval minden rendben. Ezzel szereztem neki par vidam pillanatot. Amugy valami atepites lesz a boltban vagy nem tudom, de egy resz el van/lesz barrikadozva. Komolyan megerintett a dolog, hogy ennek az uzletnek a valtozasaban "en is reszt veszek". Tudom, hogy furan hangzik ezt most olvasni (ehh, mekkora kepzavar), de igy ereztem; ez egy nagy dolog es orulok neki. Majd elmondhatom az utodaimnak, hogy "Bezzeg az en idomben" Igazabol szerinten tudat alatt csak orulok az itteni valtozasoknak. Ugyertem, tudom jol, hogy otthon rengeteg minden lesz mashogy, igazabol kb minden, mikor majd hazamegyek, es ez nem erint tul kellemesen. Tudom, hogy termeszetes dolog, csak zavar, hogy az eddigi eletem valtozasainak most nem vagyok reszese, hanem ettol kulon, ebbol kivalva valtozok en is szepen lassan.

Aztan volt egy oram meg delutan, igazabol semmi emliteni valo. Utana beszelgettem kicsit Lauraval, akitol a gitart kaptam kolcson. Majd egyutt fogunk tanitani, meg meg egy lany van velunk egy csoportban. Nem, nem gyerekeknek, hanem a csoportban, de igy is eleg nehez lesz.

Aztan most neztem meg az Avatar cimu filmet. Azon kivul, hogy egy hatalmas pszichedelikus-halu-party; es hogy nem fair, hogy az idegeneknek nem kell borotvalkozniuk; es, hogy a hollywood-i filmek elmehetnek a fenebe a happy end-jeikkel, es hogy az egesz sztori a Pocahontas masolata csak rosszabb zenevel - egesz jo film. Komolyan, tetszett. Latvanyos meg tud hatni az eszre-erzelmekre. Jol eltalaltak a dolgokat. Latvanyos meg minden, jah ezt mar irtam. Akkor megyek aludni "egyszer ugyis fel kell ebredni".

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr551801940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása