HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.05.06. 07:59 Samesz

Megjott!

Kedd este mar nagyon faradt voltam irni. Este megint enekeltunk kint a tuznel es mivel masok lent jatszottak valami tarsast a pinceben, igy mi kint maradtunk. Vegul nem olvastunk Bibliat, de hasonloan ahhoz az estehez, amikor eloszor kiamardt a "szentlecke" es atbeszeltuk az elet nagy dolgait, most is eleg mely es lenyeges beszelgetesekbe, vitakba bonyolodtunk. En nem ittam, csak 1 kis uveges sort, de a tobbiek toltak a borokat. Aztan Zeke, amugy is mindig jo gondolatai vannak, szoval megeredt a nyelve es belelendult. Ramutatott 1-2 dologra, amitol egesz mas megvilaagitasba kerult az eletem. Igazabol felnyitotta a szemem.

Ma delelott kaptam egy e-mailt, hogy csomagom erkezett. Teljesen izgalomba jottem. Pontosan tudtam, hogy mit kaptam, hisz en vettem. Csak a hattersztori hosszu es erdekes. Szoval raszantam magam, hogy megveszem a fenykepezot, aztan mire elldontottem, azon az oldalon elfogyott, amin neztem. Utana talaltam egy masik oldalon egy jobb ajanlatot, de nem tudtam megvenni, mert masnap hivtak, hogy a bankkartyammal valami gond van. Viszont a penzem lement a szamlamrol, amit meg csak kesobb tudtam meg, ezert miutan a kartyammal valo hibat kijavitottam a bankban, megvettem ujra. De masnap megint jott az email, hogy rendeles torolve es ekkor vettem csak eszre, hogy hianyzik a penzem. Ennek nem orultem, igy irany a bank - ugyintezes angolul, kiralysag... Ott azt mondta a neni, hogy valoszinu hazudik nekem a bolt. Kozben ment a levelezes, de par napig nem valaszoltak. Majd Debbie segitseget kertem, amikor is, hirtelenjeben es csodas modon a penzem visszakerult a szamlamra. Csak ugy. Jeee. Ekkor mar nem voltam benne biztos, hogy akarom-e ezt az egeszet ujra. De harom a magyar igazsag, negyedik a raadas, es igy is lett. Megvettem harmadjara is! Mire masnap jon az email, hogy Rendeles torolve. Nah, ekkor ketsegbeesve irtam egy "Mieeeert???" kategoriaju levelet a boltnak, amiben nagy ivben melloztem mindenfele hivatalos formulat es kifakadtam, hogy nekem kell ez a gep es elvileg mostmar mindennek jonak kell lennie. Erre fel orn belul jon a valasz, hogy "Nos, megnezzuk ujra, ha van valami ertesitunk", majd 4 percre ra a bocsanatkero level, es hogy minden rendben es meg ma postazzuk.

Es ma erkezet meg. Egy Canon Rebel T1i-rol van szo, amit csak itt Rebel, otthon EOS 500D-nek hivjak. Egy 18-135mm-es lencsevel. Sajnos nem volt tul sok idom gyonyorkodni, mert orara kellett mennem, de utana estefele kimentem es kiprobaltam. Csodalatos gep, de meg kell tanulnom hasznalni. Aztan az udvaron osszefutottam Phil-el, akinek van egy hasonlo kameraja, csak az old-school verzioja ennek. Monda, hogy menjunk setalni es hozta az o gepet is, mutatott par dolgot, mit hogy erdemes beallitani. Aztan lettek jo kepek (ahogy ismerem magam, kb 3 honap mulva fel is toltom majd oket). Szoval most orulok ennek, egy ujabb almom pottyant a kezembe...

Elorelathatolag holnap szerintem nem fogok irni. Sokkhatas alatt leszek. De errol majd holnap, vagy kesobb.

Dragasag

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr901978255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyermekszoba 2010.05.06. 10:22:11

Gratulálok, mert megérdemled!

gyermekszoba 2010.05.06. 10:53:50

Ma estére nagyon jó szórakozást, de vigyázz magadra!!

Samesz 2010.05.06. 15:31:24

Koszi koszi koszike = )
süti beállítások módosítása