HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.05.24. 00:14 Samesz

Utolso napok

Chicago utan kicsit sokkolt voltam, meg nagyon faradt. Egy csomo mindent kihagytam egyebkent, de ezek most se jutnak eszembe, mert az elmult par nap is suru volt. Masnap koran keltem, hogy pakolni kezdjek, de nem nagyon ment. Tul sok cuccom van. Mondjuk nem volt nehez, mert ami nem szemet, azt vagy itthagyom, vagy viszem haza. De azert eleg sok dolgot kellett atnezni. Aztan olyan volt meg, hogy Sarah-val es Zeke-el elmentunk kajalni, meg csomot rohogtunk, de legfokeppen pakoltam.

Meg elkezdtem bucsuzkodni, ami nem volt konnyu. Meg csutortok este elmentem setalni, ahogy az elso hetekben is tettem. Kellemes ido volt nagyon. Olyan volt a hangulata, mint a Balatoni esteknek.

Volt diplomaoszto szombaton. Istentisztelettel kezdodott delelott, amin segitettem. Vittem gyertyat, meg osztottam Urvacsorat. Tok szep volt az egesz. Melto lezarasa az evnek. Utana ebed, majd kettotol az diplomasok felvettek a fekete talart, meg azt a hulye kockasapkat, es szepen atvonultak a Capital University koncerttermebe. En meg, mint egy hivatalos fotos rohangaltam ossze-vissza. Meg jo volt, a vegen eldobtak a sapkaikat. (Igen, ahogy a filmekben) Lettek jo kepek, itthagytam Michael-nel, akinek kell, szabad preda.

Utana meghivtam a sracokat (Sarah, Shaun, Phil) fagyizni, mert volt meg egy kartyam a fagyizoba. Phil hozott ilyen sarga csillag alaku lufikat, meg persze hulyultunk egy csomot.

Aztan most 2 napja pakolok. Tegnap este elegettuk a papirszemetemet. Volt egy zsakkal. Elotte elmentunk fat lopni a Kroger kontenerei mellol. Torott cuccokat hoztunk el a szmetbol, szoval nem lopas. Meg nem is szolt senki. Es tok jol egtek. Meg a szemet is. Ilyen lezaro jelleggel tortent a dolog.

Holnap indulok haza, delutan haromkor megy a gepem, kedd delben (12.15) szallok le Pesten. Idefele 18 ora volt az ut, hazafele vagy 3 oraval kevesebb lesz. Nem, a gep nem gyorsabb, csak idefele a Fold forgasaval megegyezoen repultem, most pedig megyek majd neki a Napkeltenek. Tok kiraly.

Most volt itt Mike, rahagytam egy kis kajat meg nehany konyvet, amit nem tudok hazavinni. Tul sok a cuccom, szelektalnom kell. Igy is telikabatban szallok majd gepre...

Nah, mar csak porszivozni kell es a furdot kitakaritani es kesz is vagyok.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr482026514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

matutka 2010.05.24. 11:11:01

9 hónap, lehet, hogy nehéz "szülés" volt, de az első gyümölcse:FERIHEGY! Én köszönöm a 9 hónapig taró olvasni valót! Kívülállóként is izgalmas volt követni az eseményeket! Hiányozni fog az amerikás naplód, hát még neked!:) Üdv itthon, a kajameghívásom áll, él! Valamiféle bográcsozás esetleg megfelelne? Jó kis behűtött sörökkel? Ha nem, akkor bocs!:)

matutka 2010.05.24. 11:13:11

olvasnivaló-helyesen
süti beállítások módosítása