HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.10.09. 06:07 Samesz

Nyugaton a helyzet valtozatlan

Na jo, ez azert igy nem teljesen igaz. Ma is sokminden tortent. Reggel Oszovetseg, nem figyeltem valamelyik oran es mar mult orara leadtam, amit mara kellett volna csak (az ev eleji papiron a mult orai datum volt megadva hataridonek, aszerint dolgoztam, de kaptunk haladekot). Emiatt kedden hajnalig irtam, hogy idoben kesz legyek, es ora utan olyan faradt voltam, hogy aludnom kellett tovabb... Sebaj Tobias. Jah es valahogy almomban kikapcsoltam talan az ebresztot, 15 perccel orakezdes elott ebredtem arra, hogy becsapodik a folyoso ajtaja. Viszont mostmar angolul is almodok neha, erdekes, nem volt jo otthagyni... Amugy 4 perc alatt elkeszultem. Ma Taize-s ahitat volt, aztan ebedre kukoricakrem leves!!! Pontosan! Izlett! (Gondolom ha van gombakremleves es annak olyan az allaga, amilyen, akkor ez kukoricakremleves volt) Es leult mellenk egy no, aki mar nyugdijba ment, de megis elkezdte a teologiat. Elso karrierje: 8 gyermek, huszonnehany unoka, egy farm es tehenek, amik kozul nehanyat o fej meg reggelente.  Marmint a tehenek kozul... Ezutan/ekozben 20 evig dolgozott a Honda-nal. Ahol olyan neves szemelyekkel talalkozott es kapott toluk autogrammot, mint Ayrton Senna es Nigel Mansell!!! (Forma1-es pilotak) Aztan enekkar, amin egy szep dalt tanultunk. Utana beszelgettem az egyik tanarommal, mert mindenkit behivott fel orara, csak ugy, es en voltam soros. Pontosabban mult penteken kellett volna mennem, csak a Trinity Day-en nem tudtam beszelni a fickoval, hogy pontosan mikor es hova es miert, este pedig annyira faradt voltam, hogy bezuhantam az agyba es elaludtam. Masnap meg csak delben ebredtem ... De nem volt gaz, irt egy emailt es megbeszeltuk. Es ma jot beszelgettunk. Volt egyszer Pesten es tetszett neki! De aztan egyre rosszabb ido lett odakint, meg lassan-lassan jott a keso delutan is, es hat el kellett mennem, vissza a Walmart-ba, mert felreertes tortent, es S-es meretu kabatot hoztam el, amit, ha pulcsi van rajtam (foleg ketto), nem tudok bezippzarozni. De kb szo nelkul kicsereltek, es meg a blokkot se vittem magammal. Mert az meg az asztalon maradt. Termeszetesen... Mintha kicsit szetszort lennek ... Vagyis, mondjuk ugy, hogy hirtelen tul sokmindenre kell koncentralnom, es nemhogy nem vagyok ehhez hozzaszokva, de igy omlesztve marha sok! Folyton az van a fejemben, hogy ha elszurok itt valamit, kitoloncolnak es kesz vege. Kivisznek a hajo szelen levo pallora es a kardjukkal a fenekembe szurnak, hogy beleessek a capaktol hemzsego tengrebe. Ciki lenne hazaballagni a 9 honap lejarta elott, hogy "hat nem birtam a tempot". Szoval van mi motivaljon. Es motival is! De laza maradok! Es kemeny! Esoben, hoban, fagyban! (Eddig meg csak esoben) Ide nekem az oroszlant! Vagy mit...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr561438005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása