HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.01.24. 01:55 Samesz

A kentucky-i whiskey

Amint irtam, Kentucky a lovairol hires. Rengeteg nagy loverseny van es sok-sok neves istallo indit lovakat ebbol az allambol. De a lovon es a sult csirken meg a Whiskey-rol is hires ez az amugy is gyonyoru allam. Ez az ital amerikai, itt keszul a 90%-a az osszes, vilagon ismert markanak. A kolostortol 10 percnyire van is egy gyar, igy hazafele elrabolt az egyik autos csapat, a mi soforunk ugyis elobb lelepett, igy majdnem mindegy volt, hogy ki hoz majd vissza. De jol jartam, meg rendesek is voltak, gondoltak ram es hivtak. Mondtak, hogy ez nekik is elmeny, remeltek, hogy nekem is az lesz. Hat az volt! Sotetbara epuletek pirosra festett ablakokkal es a levegoben terjengo edeskes, alkholos para. Hat volt egy hangulata! Egy kedves csaj vezetett korbe az ingyen-turan es sokat meselt mindenfelerol. Aztan jot rohogtem, mert kerdezte van-e koztunk farmer? Nem, nem az altalaban kek szinu, szexy nadragra gondolt. Szoval csak halkan megjegyeztem, hogy en csak FarmVille-ezek a Facebookon. (Ez egy olyan jatek, ahol van egy parasztom - nem sakk - es foldet kell muvelni, meg allatot tenyeszteni, csoppet fuggove valtam). Es amugy, vannak, aki hulyesegnek tartjak ezt a jatekot, de komolyan mondom, most hozta meg a hasznat. Ugyanis bovitette a szokincsemet. Mint mar emlitettem, kozepiskolai nyelvkonyvekbol es rock zenebol zarmazik az angol-tudasom. Es hat mitagadas, keves olyan rock banda van, akik az agrikultirarol enekelnenek.

A legjobb resz egy olyan terem volt, ahol kb 5-6 meter szeles, de 7-8 meter mely fa-hordo szeru konderokban erjesztettek a buzat valami lottyben. Bele lehetett nyulni es megkostolni az ujjunkrol, a neni mondta. Es akkor egyszeriben olyan iszonyatosan szeles vigyor terult el az arcomon: realizaltam, tobb ezer liternyi buza-sor izu cucc elott allok! Kicsit felszoktek bennem a hormonok, adrenalin, endorfin meg mittudomenmik, amik segitik a jokedvet, a tobbiek meg mosolyogva neztek es orultek, hogy orulni latnak. A masodik legkjobb resz az az epulet volt, ahol a hordokban tartolt buorbon-t erleltek. Par evig ott kell lenniuk, hogy elnyerjek vegleges izuket. Ebben az epuletben mar nagyon eros whiskey illat terjengett. Es egy kicsit, valahol nagyon tavol, a magyar boros-pincek hangulatat idezte fel. Persze, egy zempleni pincenek ez meg a kozelebe sem er, de a lenyeg, hogy most igy jo volt. Utana kaptunk egy kis kostolot is, egesz finom volt. Bar nem szeretem a whiskey-t. Viszont van egy baratom, aki nagyon, meg voltak szivarok is, ugyhogy sok baratom eszembe jutott. Csak ha vettem volna barmit is nekik, nem biztos, hogy kibirtam volna majus vegeig, hogy ellenalljak a kisertesnek. Szoval itt nem vettem ajandekot. Volt ugyis annyi elmeny a heten, ugyse felejtem el egy darabig. De amugy megvan a terv: belepek a bencesekhez es szerzetes leszek, minden nap hatalmas setakra indulok es alkoholistava valok. Szerintem egesz jo terv.

Hazafele aludtam vagy 20 percet a kocsiban, de beszelgettunk mindenfelerol. Jo kis tarsasag. Es most mar valahogy nem is nagyon erdekelt a borzalmas nyelvtanom. Jo volt vegre beszelni, megosztani dolgokat. Lehet, hogy a tobbiek annyira nem elveztek, de nem szoltak, hehe.

Hazaerve nagyon furcsa volt. Sokaig nem tudtam milyen zenet akarok meghallgatni, vagy peldaul nagyon erdekes volt egyaltalan hozzaerni a laptopomhoz. A billentyuk, meg az eger olyan nagyon furcsa volt valahogy. Es utana erdekes modon hajnal 2ig nem is birtam elaludni. De aztan valahogy sikerult, ma meg nem csinaltam semmit, csak zeneket hallgattam hangosan es beszelgettem azokkal, akik gepnel voltak. Szerencsere sokakkal tortent sok jo dolog, amig tavol voltam. Ennek mind nagyon orulok: sikeres vizsgak, nehezsegek amik megoldodtak, pozitiv jovot hozo nehez dontesek, valtozasok. Mar csak a csalodas egyfajta formajat kellene valahogy kikuszobolni es akkor josag lenne. Igazabol csak azt nehez elfogadni, hogy nem ott vagyok es nem nagyon "avatkozhatok" bele az embrek eletebe. Ami nem is feltetlenul baj. De nem panaszkodok! Inkabb megnezek egy filmet, amivel csak 16 evvel vagyok lemaradva. Szerencsere sor es chips van itthon, ugyhogy most var ram egy interju valami vampirral.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr811696870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása