HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.09.11. 05:33 Samesz

Semmi kulonos

Ma csak 1 oram volt. Az amelyiken zenet hallgatunk, felallunk es tancolunk ra, hogy felebredjunk. Ami ma tobbek kozott azert volt vicces, mert a "God is a girl" cimu nagysikeru tancdalt hallgattuk. Elotte elcsendesedeskent a 21. Zsoltart sokszolamban, acapella, amit majd el szeretnek kerni a tannenitol, mert szep, olykor diszharmonikus majd feloldja a dallamot. Mint a viz felszine, amit egy picit megzavarnak majd lecsendesul lassan. A Bolyki testverek jutottak eszembe es az a fenomenalis koncertjuk Csillagponton. Az utanuk levo holland banda csak allt a szinpad mellett es pislogott (pedig ok sem voltak am nemsemmik!) Mi pedig nem birtunk allva maradni. Egyreszt a tudasuk volt az, ami szo szerint lebelincselt. Az a fantasztikus osszhang, harmonia... szebben enekelnek, mint egy balatoni Naplemente szivarvannyal. A masik ami miatt nem nagyon tudtam szemely szerint felallni, az a siras volt es a gorcs ... amit a hulyesegeikkel okoztak. Komolyan mondom, a Nagyvelegi tabor szintjet utotte az az infantilizmus, ami ezekben a sracokban van (megj.: a Nagyvelegi taborban mar masodik nap majdnem servet kaptunk a rohogestol, utana egy hetig nem tudtam kohogni se, ugy fajt ... nem tudom, azota is egyutt vannak-e meg?!... XD - a szerk.)

Visszaterve az orara, a nyelvrol volt szo. Hogy Istent elferfiasitottak az evek, a korok es a nemzetek. En meg arra jottem ra, hogy mivel O mindenhol ott van, ezert barmi lehet, ugyertem ugyebar mindenfele modon es barmikor meg tud mutatkozni - szerintem! Legalabbis en nagyon sokszor erzem es tudom, hogy ez most O volt. O volt ott a Naplementekben, amikor lathattam a megmagyarazhatatlan szepseget, az eneklesekben, amikor ereztem belul a megmagyarazhatatlan boldogsagot, a viharban, amikor tapasztaltam a megmagyarazhatatlan hatalmassagot vagy epp a szelid hangban, amikor valaki megszolitott, a nevemen, egy szomoru pillanatban. Es igen, ha innen nezzuk, akkor akar lehetett Isten az a pici lany is, aki nevetett, kacagott, tancolt, a szemei csillogtak, mert a kedvencet enekeltuk neki (perszehogy a Pillango ha lehetnek-et = ) Nekem akkor ez sokat jelentett, en akkor ugy ereztem O van ott, az eneklesben, az oromben, bennem es abban a 2 es fel eves tunderBoglarban = )

Ezekkel a gondolatokkal mentem ahitatra, ami most is lenyugozo volt. A labmosas tortenete, amikor Jezus az utolso vacsoran megmossa tanitvanyai labat es persze Simon ellenkezik. "Ha nem moslak meg, semmi kozod nincs hozzam" - szolt az ige es termeszetesen arra a passiora gondoltam, ami oly sokat jelentett az en kedves evfolyamomnak, meg persze nekem is. Eszembe jutott mennyi nehez es komoly pillanata volt annak a hetnek, es sajnos eszembe jutottak a poenok is ... = ) szerencsere kibirtam rohoges nelkul. Merthogy valoban megmostak a labunkat, kint az oltarnal. Persze nem volt kotelezo, csak Jezus szavai megtettek bennem a kello hatast... Jol esett abban az agyonklimatizalt jegveremben a forro viz, persze melyebb ertelemben is hatassal volt ram ez a neheny perc.

Ezekutan ingyenkave, merthogy az minden ahitat utan ki van teve a terem ele. Eleg sok tejjel es cukorral ihato, de sokkal gyengebb, mint otthon. Ugyhogy ne csodalkozzanak majd egyesek junius kornyeken ha Samuel uvoltve es kezzel-labbal hadonaszva rohangal valahol Magyarorszag teruleten, esetleg folyekonyan, megallas es levegovetel nelkul osztja az eszt vagy 8 hurjat tepi el 15 perc gitarozas alatt a 12 huros szerelmen mikozben egesz testebol vibral az energia es ettol minden porcikaja remeg... csak ivott egy jo magyaros kavet = )

Es megkezdodott a hosszuhetvegem, remelem nem unom halalra magam! Amugy nem, mert vasarnapra mar van programom, de nem arulom el. Legyen meglepetes, nekem is az, es van egy olyan erzesem, hogy AtomCsászárságosTutiÁllatZsirKirály lesz!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr841374377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása