HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.10.12. 04:35 Samesz

Vegre valami!

A tegnapi bulirol eleg keson ertem haza, ugyhogy ma rendesen kialudtam magam. Kb del korul sikerult kimaszni az agybol. Tok jol ereztem magam, jol sikerult ez a tegnapi "hazibuli". Szoval ma 4.40-re kellett elkeszulnom, mert Ben, aki lehet, hogy fiatalabb nalam, akkor vart a parkoloban. Penteken o jott oda, hogy keresek-e meg vasarnapra Istentiszteleti lehetoseget. Utana egy lany is megkeresett, hogy lesz valami vacsora is, ha gondolom. Hat hogy ne gondolnam? Mellesleg epp beszelgettem valakivel, amikor ez lany jott. A ficko, miutan hallotta a kerdest ramnezett es azt mondta: Persze, hogy van kedved! Szoval meg mindig kedvesek! Hihi. A lenyeg, hogy megeheztem "reggel" es miutan megmostam az hajam, -nyitott furdoszoba ajtonal, mert termeszetesen zenet hallgattam kozben- elovettem egy ujabb adag fagyasztott kajat es kinyitottam a mikro ajtot. Es abban a pillanatban megszolalt a fejem felett a tuzriaszto berendezes. A heten a kazah lany gyujtotta magara a piritost, de akkor csak az o szobajaban szolt ez az iszonyu hang. Most pedig kimentem a folyosora, hogy "en nem csinaltam semmit", de mindenhonnan szirenazott ez a vacak. Aztan kijottek a szomszedok is, mondtak, hogy huzzunk cipot es le az udvarra ... Nahmondom, jovan! Akcio! Szerencsere mar szaraz volt a hajam, szoval magamra kaptam valamit es kimentem a tobbiekhez. Kellemesen sutott a nap, beszelgettunk, nevetgeltunk. Aztan megjottek a tuzoltok is! Szerencsere a kabatom zsebeben maradt a fenykepezo gepem, haha. A tobbiek meg rohogtek. De bakker, ekkora tuzoltoautot meg nem lattam! Mellesleg a kazah csaj is jol erezte magat: "Lattam igazi amerikai tuzoltokat! Mint a filmekben, wow, a hosok!" Aztan szerencsere kikapcsoltak a szirenat es visszamehettunk. 

A parkoloban mar voltak paran, jo tarsasag, csak par embert ismertem. Beultunk egy jo nagy furgonba (mint a filmekben, haha) es elmentunk a German Village-be. A varos azon resze, ahova egyszer sok nemet telepult be. Szep kornyek es van Kossuth utcajuk! Es pont ennek az utcanak a vegere mentunk vacsorazni. Egy nemet kajalda volt, szoval vegre ettem europait! Komolyan, jol esett, nagyon! Nem olyan tipikus, de azert hasonlitott.

Utana mentunk az Istentiszteletre. Egy eleg erdekes gyulekezet. De iszonyatosan tetszett! Kicsit ilyen rom-templom jellegu. (Otthon nemregiben jottek divatba a romkocsmak: lepusztult hazakban nyitnak boltot. Kicsit "igenytelen", de nagyon hangulatos helyek!) Egy egesz szep terem, mindenhol fotelek! Allitom, hogy a legkenyelmesebbe sikerult beleulnom. Hatalmas volt, puha es billegett ha hatradoltem. Az enekek kivetitve, tipikus hamar tanulhato dicsoito notak. Bevallom, en szeretem az ilyeneket. Pont azert, mert egyszeruek es fulbemaszo dallamuk van. Szoval tudtam enekelni veluk, jo volt nagyon. Utana kiscsoportokban beszelgettunk az igerol, volt Urvacsora is: egymasnak adtuk korben allva. Eddig mindegyik nagyon jo volt, de ez most tenyleg. Es az a jo, hogy este van. Szoval delolottonkent tudok menni a tobbibe latogatni es lesz egy "sajatom" is. Azt hiszem, igy dontottem!

Ma testileg-lelkileg feltoltodtem! Jol jott mar!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr281443955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása