HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.10.17. 05:18 Samesz

Sabbath Salom!

Ma probaltam meghuzni magam. Bevallom oszinten, fel kilo kenyerem + a ravalok vannak vasarnap delutanig, meg vagy 8 tojas. Ugyhogy ma jo sokaig aludtam es nem csinaltam semmi kulonoset. Egyszercsak Phil kopogott delutan, hogy ha van kedvem, tartsak veluk, zsinagogaba mennek, zsido Istentiszteletre. Nagyon megorultem, hisz mindig is szerettem volna elmenni egy ilyenre es vegre lehetosegem is nyilt ra! Nem is csalodtam! 9-en mentunk vegul. Mikor odaertunk egy no korbevezetett az epuletben. Mondanom sem kell, csodalatos: nagy termek, egy hatalmas eloadoterem, ahol megnezhettuk a Tora tekercseket, szoval igazi spiritualis elmeny volt. A szertartas meg foleg! A fele heberul, a masik angolul. Volt "enekeskonyv", amiben az imadsagok is benne voltak mindket nyelven, igy tudtam kovetni hol vagyunk epp (mind az angol, mind a heber szovegben). Nagyon sok enek volt gitar es zongorakiserettel, nagyon elveztem. Kevesbe kiszamithato zene, mint az amikkel eddig talalkoztam, de ez sem volt tul bonyolult. Erdekes volt ugy predikaciot hallgatni, hogy nem volt benne Jezus. Ezt otthon ugy tanitottak, hogy "rossz". Szerintem rossznak nem rossz, csak mindenesetre furcsa. Persze a sracok hazafele szetszabdaltak az egeszet es nagyokat rohogtunk, de lelki elmenynek mara tokeletes volt. Utana volt suti, meg gyumolcssalata, szoval ismet ingyen jol laktam! Ennyit az aggodalomrol! De tenyleg! Tessek bekeben elni! Nem csak szombaton!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr851455342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása