HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.09.08. 04:49 Samesz

Misztikus bevasarlas

Ma sem volt tul jo ido. Mondjuk eszmeletlen fulledt meleg van, de reggel esett az eso rendesen. Ejjelente mindig lehul. Ettol fuggetlenul az en szobamban egesz nap hoseg van. Aztan ultem ma a szobamban. Leveleket es gondolatokat gyartottam. Holnaptol meg minden mas lesz. Nem mintha eddig semmi sem tortent volna. Miutan megeheztem es felfaltam a maradek kenyeremet es miuatan megszomjaztam es megittam az utolso csepp tejemet, ugy dontotte, boltba kell menni. Kaja nelkul megvagyok fel napig, (vagy akar tovabb is...) de inni kotelezo szamomra. A vizmaniam az egyik ok (ahol viz van oda kell menni, bele kell menni). A masik meg, hogy hamar kiszaradok. Ami viz meg a csapbol jo... hat azt talan hagyjuk... Mintha egy komplett korhazat kene lenyelned (szagostul) egy poharnyi ido alatt. Aztan rovidgatya-polo-tiszacipo es irany a Krogers. Ez lett most a sarki CBA-m. Mondjuk, kb 70szer nagyobb... de ertitek. Persze akkor kezdett el szakadni az eso, amikor mar a lepcsohazban voltam. Sebaj (Tobias), szeretem az esot, hideg sincs. Kimondottan elveztem. Jol esett, felfrissitett. Es amit lattam... A sotet fellegek kelet felol jottek es felettunk jart a java. A vihar maga elott tolta a felho-fatyoltakarot, ami a lemeno Nap ele uszott es sejtelmes kodbe takarta. En a sotetsegben, a szeles ut pedig aranyszin csikban nyujtozott hosszan, a toronyhazakig a labam alol. Elottem a meleg feny, rajtam a huvos eso. Aztan hirtelen snitt, valtas, kovetkezo jelenet mar a boltban. Hirtelen ott lettem... Mindig is utaltam az ilyen boltokat. Sosem talalok semmit. Raadasul itt nagyjabol semmi olyat nem talalnek, ami otthon is van. A multkor se vajat vettem veletlenul. Miutan megkostoltam csak ennyit tudtam mondani: "ez se tehenet, se novenyt nem latott eleteben". De bepakoltam a bevasarlokocsimba a szukseges dolgokat es megprobaltam minel kevesebbet benazni az akcentussal beszelo, szlenget hasznalo penztarossraccal. Mire vegeztem, mar besotetedett kint. Az eso viszont egyre jobban esett. Hazaslattyogtam. egy kisfiu, olyan 4 eves forma, poloban es rovidnadragban, mezitlab szaladgalt a hazuk elotti fuvon. Nagyot mosolyogtam. Es most, hogy elolvastam a holnapra esedekes tudnivalokat es kellokeppen lefaradtam, a sorok kiralyat, egy szinten 7 decis Budweiser-t iszogatok a szarado Tisza cipom mellett. Na ezt rakjatok ossze! = )

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr41367487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása