HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.05.14. 21:53 Samesz

Karaoke

Vegre elkovettuk azt, amit mar sokkal elobb kellett volna. Igazabol a tobbiek mar mult heten is voltak, de nekem akkor Pearl Jam volt. Es feny derult arra is, hogy miert kajaltak burritot ejfelkor. Szoval ugy kezdodott a dolog, hogy jo sokan egyutt elmentunk egy helyre, ami tortenetesen egy karaoke-klub. Es olcso. Szoval ittunk, meg enekeltunk. Ha roviden ossze akarnam foglalni, akkor ennyi volt. Persze mindig van valami lenyeges a hatterben. Most az volt, hogy par emberrel ez volt az utolso talalkozasi lehetosegem. Thad ma reggel mar elutazott, igy tole tegnap kellett elbucsuzni. Sokan itt lesznek meg a diplomaoszton, de ugye a jovo heten mar nincsenek orak.

Enekeltem egyet Zeke-el, ami allat volt, meg egyet Mike-al, ami szinten jo volt. En nem is tudtam pl, hogy Mike-nak ilyen jo hangja van. Meg osszepajtiztam vadidegenekkel, meg rohogtunk meg orultunk egymasnak. Igazi jo kis este volt. Hazafele meg megalltunk a Taco Bell-nel, ami egy mexikoi gyorsetterem-lanc, es ott vettunk kajat. Vagyis a tobbiek nekem. Mondtam, hogy a hangos zenetol ugy zug a fejem, hogy ugyse ertenem, amit mondanak. Meg ok se ertettek volna az en akcentusomat. Az a vicces, hogy ha iszok, akkor egy ideig javul az angolom. De van egy pont, ami utan a nyelvem nem birja es iszonyatosan koncentralnom kell, hogy jol ejtsem ki a szavakat. Most ezt nem ugy kell elkepzelni, hogy annyira reszeg vagyok, hogy beszelni sem tudok. Hanem ugy, hogy normalis esetben is sokszor visszakerdeznek. Sot olyan is volt, hogy epp meseltem valamit Phil-nek, aki szakadni kezdett a rohogestol, mert veletlenul egy szot mashogy ejtettem, igy viszont az egyik legdurvabb karomkodast sikerult kimondanom. Pedig nem hogy nem akartam, de meg a szovegkornyezetbe se illett volna bele.

Szoval ettuk a burritot a kocsiban (Es jeg nelkul kertek az uditomet!!! Tok jo fejek, ennek tokre orultem) es dumaltunk, meg bucsuzkodtunk, aztan az udvaron meg folytattuk egy kicsit, de eleg keso volt mar es ment mindenki aludni.

Amugy enekeltem egy Pearl Jam - Alive-ot kezdesnek, aztan volt egy Foo Fighters - The one, The Troggs - Wild thing, Mike-al a Californication a Red Hot Chilli Peppers-tol, es zaraskent Zeke-el a Rage Against the Machine - Killing in the name of.

Szep este volt. Igazi forro, meleg nyari este, eszmeletlen magas paratartalommal. Es persze nem csak az idojaras volt ilyen kiraly, hanem a levegoben a hangulat. Az egeszet bejarta a felszabadultsag.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr702003880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása