HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.09.09. 02:50 Samesz

090909

Ma volt az egyetlen nap, amikor meg veletlenul se tudtam volna elrontani a keltezesnel a datumot es termeszetesen ma nem kellett alairnom semmit = )

Elso (tanitasi) nap az iskolaban. Hat erdekes volt! Az Oszovetseg es Heber nyelv bevezetest egy enekkel kezdtuk, majd a tanneni annyit mondott, alljunk fel. Erre benyomott egy szamot az Ipodjarol es Natasha Bedingfield - Unwritten-jere kellett tapsolnunk es tancolnunk. Hogy felebredjunk. Es mindannyiunknak kell majd vinni egy szamot! Hat rohogogorcsot kaptam! Csak mert akarva-akaratlanul is elkepzeltem ezt egy magyar iskolaban, egyetemen meg foleg! Utana eleg sokmindenrol szo volt, erdekes kerdesek merultek fel. Szinten egy izgalmas tanegyseg lesz. Kivancsian varom a folytatast.

Egyebkent 12 kreditet kell teljesitenem, 13-at vettem fel. Ez osszesen 6 tanegyseg, amibol 2 valtja egymast Novemberben, igy tulajdonkeppen csak 5 tanegysegem van. Osszesen 7 blokk a heten es penteken semmi. Hetvegek - ujratervezes - hosszuhetvegek!

Aztan tanevnyito Istentisztelet. A mar majdnem megszokott (ugy ertem szamomra) lelkesedessel, hangerovel, jokedvvel, boseggel. Az orgona szolt, mint allat, a tudos banda (ez igy ekezet nelkul nem jo ... tudo, a legzeshez szukseges belso szerv) fujta a rezet, a gyulekezet fennallva zengedezett. Volt egy enek, amit zongoraval es dobbal kisertek. A tanarokon szines palastok. Fantasztikus elmeny volt!!! Es mindezek utan odalepett hozzam Laura, hogy hozott nekem gitart... En addigra mar mindefelet gondoltam. Csak azt nem, ami vegul lett belole. Elovett a sarokbol egy kis meretu kemenytokot Ibanez felirattal. Mondjuk sulya az van. Sokan voltak korulottunk, igy nem neztem meg, csak halalkodtam ossze-vissza. Kavet akartam inni, de kezemben ezzel a kivancsisaggal toltott auraju fekete dobozzal ugy dontottem, nem kell kave. Ugyis borzaszto, ami itt van. Es ekkor tortent, hogy majdnem szuksegem lett a beteg- es eletbiztositasomra. No, nem kell megremulni! Annyi volt ugyanis, hogy felszaladtam a szobamba, lefektettem a szonyegre a tokot es kinyitottam. Jol jott volna egy vastudo, hosszu percekre odaragadt a tenyerem a leszakadt allamhoz, a masikkal meg jol osszekocoltam a mar amugy is kocos fejem. Ez a gitar gyonyoru! Elektro-akkusztikus, zold Ibanez... egy csoda. Bennem volt a felsz, hogy rosszul van bundozva, hamis, mittudomen... De nem ... a hangja is csodalatos. Le sem birtam tenni, fel ora alatt olyan mertekben belemerultem a zenebe, hogy kozel alltam egy extatikus, onkivuleti allapothoz. A masik meg, hogy lassan 3 hete nem gitaroztam. Aztan eszembe jutott, hogy ma szet akartam szedni a hajamat es reggel ugye ez elmaradt, tekintve, hogy hajnali fel6kor nem volt kedvem felkelni es hozzalatni. Igyhat gyorsan elkezdtem, hogy beerjek meg a fel1es oramra. Kesz is lettem, bar egy orokkevalosagnak tunt. Nem emlekszem pontosan, 40 es 50 kozott mozgott a tincsek szama. Aztan jol atrohantam az egyetemre, ahol kiderult, hogy nem kell sietnem, az ora csak novemberben kezdodik. Hehe, igen, ez az, ami valtja a masikat. Ennek csak azert is orultem, mert igy be tudtam menni a konyvtarba szerezni angol Bibliat es tudtam beszelni az informatikus sraccal, aki segitett, igy EZT a bejegyzest mar a laptopomrol irom az agyamon fekve! Es egy meglepetessel is szolgalhatok, ugyanis ennek oromere megcisnaltam ezt: 


picasaweb.google.hu/sx34ce/

(majd ha vegigolvastad a bejegyzest - hu, de manipulativ vagyok - kattints ra, akkor jobb lesz, a tobbi ott kiderul, de jobb lesz! = )

A hajamat sajnalom... eletem legjobb frizuraja es legjobban megcsinalt frizuraja volt. (Ami SZIN-en volt, arrol meg nem beszelunk = ) Utolag is tzupp az elkoveto(k)nek! = ) De teny, hogy elegge hasonlitottam mar a nagysikeru gyemrekdal, a Pillango ha lehetnek harmadik strofajaban megenekelt szoros, erdei, malnaevo, matematikaban jartas baratunkra (Ha en lennek a borzas barna bocs / Szamolnek, mert a medve mind okos) (Ebbe a 2 sorba sem gondoltam meg bele soha ezelott...) Szoval alapvetoen ez egy jo nap volt! Es egy, ketto, harom: HEEELOOO!!! = )

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr391370161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása