HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.09.28. 22:38 Samesz

Itt van az osz

Vegre valtozott az idojaras! Addig-addig lett egyre sotetebb a felhotakaro a fejunk felett, mig szombat ejjel ugy dontott, leszakad. Hasonloan hangos es intenziv vihar, mint az elso heten, mikor megerkeztem. Ritkan kelek fel alvas kozben barmiert is, de most fel kellett. Akkora szel volt, hogy a sotetitoakarmit dobalta. A masik meg hogy nem akartam, hogy beessen az eso a szobaba. Ablak becsul, probal visszaaludni.

Reggel jott ertem a lany, ahogy megigerte. Kocsiba be, ablakot sajnos nem le, mert meg mindig zuhogott az eso. Kicsit olyan remenytelen hangulata tamadt az embernek, amikor mentunk a 4 savos autopalyan es mindenhol csak sotetseg meg viz. De odaertunk Columbus masik felebe, ahol a Getsemane nevu gyulekezet-templom talalhato.

Kedvesen fogadtak a gyulekezeti tagok, nagyon finom a fair-trade kavejuk (sajnos ugyanolyan hatastalan), korbevezettek a hatalmas epuletben, ahol minden korosztalynak (ovis, konfis, ifi, idosek, zeneszek stb.) kulon tanterme van. Es megneztunk egy videot, amibol kiderult, hogy miert olyan szines a templom. Ugyanis minden padra kezzel keszitett takarok voltak leteritve. A gyulekezeti tagok varrtak oket a harmadik vilag raszoruloiknak. Evente osszegyujtik orszagszerte, merthogy nagyon sok gyulekezet van benne a programban, es elkuldik oket. Szep es jo dolog ez! "Mazli", hogy most mentem, elozo heten lettek kesz es pont most kuldik el a cuccokat. Szoval pont lattam teljes diszeben a templomot.

Erdekes szokasok: itt eddig meg mindig csak mozgo Urvacsoran vettem reszt. Idonkent 2 kehellyel allnak ki, hogy gyorsabban menjen a dolog. Most 3an voltak. A kozepsohoz alltam, de mondott valamit es mutogatott a masik csavora, aki mellett eljottem. ekkor lattam, hogy az o kelyheben morzsa van. Gondoltam valaki elbenazta, van ilyen. De nem visszafele, hanem a harmadik fickohoz mentem. Nagyot csodalkoztam, hogy mennyire finom a bor. Az eddigiek mind nagyon erdekesek voltak. Aztan visszafele menet a sorok kozott esett le, hogy ez bizony szolole volt! Hat igen, elso kehely: kozos, masodik: bemartasra - ezert a morzsak, harmadik: gyerekeknek. Gyermekke kell lennunk, csak ez szol tudatlansagom mellett! Hat mostmar ezt is tudom!

Utana korbefenykepeztem a templomot, a kis gyulekezeti zenekart, akik a zenet szolgaltattak, majd hazafele is csinaltam par jo kepet a kocsibol. Kozben pedig kisutott a nap. De nagyon! Es megsem volt meleg! Hatalmas szel fuj 2 napja, de szikrazik minden odakint. Nagyon jol nez ki. Igazi osz. Szoval hetvegen tenyleg el kell mennem kabatot venni! Meg nem fazok, de ugy erzem hamarosan fogok. Megneztem a Walmart honlapjat. Hat jo olcso es jo nagy a valasztek!

U.i.: a kepeket majd feltoltom, csak csinalok meg tobbet. Nagyobb pakkokat konnyebb kezelni, mint sok kicsit, ami sokra megy! = )

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr601414317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása