HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.04.28. 09:51 Samesz

"Repulni mindenek felett, banyakban halni"

Hulye egy ejszakam volt; delutan megint elaludtam az almossagtol (az ido miatt, esik meg hideg van), aztan ejjel felebredtem es csak reggel tudtam aludni megint. Aztan 8kor megint kerestek Ryan-t, de mar idegesito, mert azt allitjak, hogy a csaladtagja vagyok (???). Erre finoman-leorditosan belemondtam a telefonba, hogy europai vagyok es semmi kozom Ryan-hez. Aztan aludtam volna tovabb, de megint hivtak. A masik no aki Ryan-t keresi. De olyan komas voltam, hogy a telefon tolto reszet levertem az asztal moge...

A lenyeg, hogy faradtan keltem, mentem Debbiehez, elmeseltem neki, mi volt a bankban, hogy tunt el a penzem, de mire felhivtuk az illeteseket, a penzem visszakerult a szamlamra (???)... Nah mindegy, ennek tokre orultem. De kozben jott Rachel es invitalt, hogy nezzuk meg az Ohio beli cseppkobarlangot. El is mentuk Sarah-ekhoz, mert onnan kozel van. Szoval harmasban mentunk. Csomo tok jo dolog volt: rohogtunk, beszelgettunk, meg integettunk a kamionosoknak, hogy dudaljanak. Es az egyik dudalt is!!! Sikitoztunk oromunkben, nagyon kiraly volt! A barlang is. Mondjuk nem egy Aggtelek, de kellemes volt, es a kislany, aki korbevezetett szinten kedves volt. Kicsi denevereket is lattunk.

Aztan este szokasos Bible-Study. Bar mostanaban van elotte tuzgyujtasos zenes ahitat is. Bar az eso miatt vizes volt a fa, igy nem sok tuzunk volt, de utana lementunk a pincebe es megtartottuk a szokasos pizzaevos, sor- es borivos estenket, ami ma egy kicsit atcsapott a vegere egy hatalmas jokedvbe, kacagasba es olyan elmenyekbe, emlekekbe, akiket nem fogunk elfelejteni egyhamar. Termeszetesen sokat beszelgettunk es vitatkoztunk az elejen az igazan lenyeges dolgokrol; Lukacs evangeliumanak 9-10dik fejezeteit olvastuk angolul, gorogul, latinul es oroszul, mert Anastassya is lejott, a kazah csaj. Aztan, mikor mar kesore es egyre tobb lett az ures uveg, attertunk mas temakra, es rohogessel folyattuk az estet.

Igazabol sokminden tortent, de ez mind olyan, ami csak itt es most volt "jo" es emlekezetes. Sokat nevettunk, egymason, magunkon, de foleg a poenokon. Aztan persze, holnap nehez lesz felkelni, igyhat, most el is teszem magam

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr91958432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása