HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.10.21. 07:17 Samesz

Hausaufgabe, Homework, Pensum domesticum, Hazi feladat

Feladtak a lecket! Es akkor itt most ujra irhatnek a sok valtozastol, ami bennem zajlik, de mar kezdem unni magam. Csakhat vannak dolgok, amik varatlanul ujra visszajonnek. Hogy erthetobb legyen: Eloszor is, kezdenem kell magammal valamit a jovo heten, mert oszi szunet van. Programok utan erdeklodtem a varosban, majd kapok ujsagokat, de kicsit aggodok, gondolom mindenki elhuz valahova. En meg itt maradok. Utazzak el? ... Menjek el masik varosba? Valoszinu egyedul kene csinalnom. Vicces, hogy ennyire aggodok ezen a kerdesen. En, aki sosem tudtam a s***emen ulni. Emlekeszem, 12 mar biztos voltam, akkor mar tok egyedul utazgattam keresztuk-kasul az orszagon. Volt, hogy megallt a vonat keso este es nem ment tovabb reggelig. Se mobil, se penz, se iratok. Volt, hogy elmentunk a Balatonra vadkempigezni es stoppolni. A rekord 8 het taborozas egyhuzamban. A rekord 3 honap tavollet otthonrol szorgalmi vegen es vizsgaidoszakban, mert minden hetvegere volt valami. Mindig mas.

Hat miota itt vagyok totalisan megvaltoztam. Ulok csendben, neman hallgatok. Mogottem minden, magam maradtam maganyos mondatokkal, melyek maradnak, s mint masnaposan, marnak melyen, mozognak, mint megfontolt meduza a melysegben. AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH Huhhh dejooovagyooooook!!!!!!!! Bocs, de ez... Ide nem illik tobbet irni, kovetkezo bekezdes ...

Ifjusagi munkara interjut kellett kesziteni egy fiatallal. Koszonjuk a Skype feltalalojanak, hogy holnap le tudom adni ezt a dogat. Ugyanis egy kedves "kis"baratomat  kerdeztem meg otthonrol az elet nagy dolgait illetoen. Gondoltam igy konnyu lesz. Annak is tunt az elejen, tobb, mint ket orat beszelgettunk. Szemely szerint elveztem nagyon, hisz kimondott olyan dolgokat, amikkel meglepett. A szo leheto legpozitivabb ertelmeben! (O mondta rolam, hogy egy kolto veszett el bennem, amire en csak azt mondtam, hogy "igen, ez a baj, hogy elveszett" - ugy latszik neha rankijeszt, lasd feljebb- a szerk.) Szoval nekialltam leforditani az egeszet es akkor jottem ra, hogy ez nehezebb, mint gondoltam. Eloszor csak az emlekek hada arasztotta el az elmem. Aztan arra gondoltam, hogy o most epp alszik. Alszik, mert ott este van. Este van, mert az a vilag masik fele. A vilag masik fele pedig messze van innen. Hianyzik. De nem csak o. Elindult a lavina es el kellett mennem a boltba csokiert, mert ismet a konnyeimmel kuszkodtem.  Erdekes, epp azt irogattam ma mindenkinek, hogy mennyire jo, hogy mulik a honvagy. Aztan vegul nagynezen megszultem a dolgot. A negyedik oldal aljara meg odafertek a sajat gondolataim (szabadforditas kovetkezik - egyebkent vicces, hogy magyarrol atforditottam angolra, hogy kesz legyen a feladat es most vissza, hogy itt is meglegyen), tehat: Ezek az o gondolatai, amik igazan nagyon tetszettek. Es mennyire jo lenne ugyanezt hallani minden keresztyentol, minden gyulekezetben. (Hogy nem erdemes hulyeseget csinalni, foleg fiatalon, hogy Isten mennyire hatalmas, hogy a kozosseg, amihez tartozik egy uj eletre motival, hogy remenyt ad, ha csalodnunk kellett...) Ez az interju nagyon sok gondolatot ebresztett bennem. Szerencsesnek erzem magam, hogy beszelhettem ezzel a fiatallal, mert megmutatta, hogy Isten igenis cselekszik egyesek eleteben. Van remeny! Nem csak neki (a gyulekezeteben egy uj eletre), hanem nekunk is, akik szolgalunk es kuzdunk a gonosszal minden nap.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr681464714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása