HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.05.14. 00:32 Samesz

Tele vagyok

Lassan tenyleg vege. Erzodik a levegoben is. Mindenki keszul a nyarra. Tegnap volt egy ingyen ebed egy kulonleges esemeny kapcsan az ebedloben, este meg Sarah szulinapjat mentunk megunnepelni egy Mongolian BBQ nevu helyen. Olyan, hogy annyit eszel, amennyi beledfer es magadnak valogatod ossze a nyers "svedasztalrol", hogy mit akarsz enni. Kicsit furcsa volt, hogy teszta utan nyers husok kovetkeztek... Aztan a sor vegen volt a suto resz, ahol odaadtuk az egesz tal cuccot a fiatalembereknek, akik radobdtk egy hatalmas forro, fekete kerek sutolapra es nagy, kesszeru femcuccok segitsegevel atsutottek az egeszet. Finomat valogattam magamnak ossze, masodjara is. Hat eleg jol laktam, de a hangulat jobb volt. Az unnepelt kap egy sisakot: celofanbol ilyen viking sisakot csinalnak neki a pincerek, sot a szakacsok meg enekeltek is neki. A sisakot utana mindenki felprobalta, eleg vicces kepek szulettek. Aztan ugy alakult, hogy Zeke-nek sikerult haromszor beszolnom, de mind a haromszor a poen kedveert csinaltam szoval nem haragudott ram. Jo sokat nevettunk, meg hazafele enekeltunk a kocsiban.

Ma Debbie es az "academic dean" (az egyik fonok) elvitt minket - Halldor Izlandrol, Anastassya, es Michael - a kulfoldi diakokat ebedelni. Olasz kajaldaba mentunk es meg most is tele vagyok.  Kivancsiak voltak rank, meg elvileg minden evben van egy olyan est, amit a kulfoldi diakoknak tartanak, de iden tul sok mas program volt es elmaradt.

Arrol kerdezgetnek mostanaban, hogy mennyi van meg, milyen volt, mi fog hianyozni stb. Kicsit ugy erzem magam, hogy tele vagyok, de ugye eves kozben jon meg az etvagy es ugy ennek meg. Finom az itteni koszt - ezt most foleg kepletesen ertem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr512001654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása