HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.11.10. 01:32 Samesz

Csokis sor

Ujabb hetfo, ujabb het, ujabb hettel oregebb lett a vilag velem egyutt. Tegnap este probaltam megnezni egy filmet, de olyan iszonyatosan lassan toltott, hogy kozben MSN-re szepen-lassan bejelentkeztek azok az ismeroseim, akiknek meg delutan joejszakat kivantam. De igy legalabb tudtuk folytatni a beszelgetest, sot, az volt a vicces, hogy en ketszer beszeltem veluk egy nap, mig ok ataludtak magukat a kovetkezo hetbe. Es igen, kozben csokis sort ittam, barna sor, csoki izesitessel. Nem hiszem, hogy fogok meg egyszer ilyet venni, igy is csak 4es pack volt, szoval van meg harom. Nem mondom, hogy rossz, de izgalmas. Olyan mintha egy barna sort, egy forrocsokit - hidegen es valami csokis vizipiadohanyfustot osszekevertek volna egy kaveval.

Ma szinten picit almos voltam ora utan, igy ismet aludtam egyet a napsutesben, de napkozben kaptam ujabb programokat Agitol magyaroknak. Mondjuk, nem tudom, hogy pontosan hova es hogy kell menni, de majd kitalalok valamit, meg az is lehet, hogy valaki ertem jon. Ez az egesz nagyon feldobott. Tenyleg ugy erzem, hogy most be fog indulni az elet. Persze meg mindig kuzdok maganeleti problemakkal, de ha kozben jo dolgok vesznek korul, az enyhiti a "fajdalmat". Es konnyebb agyalni ezeken egy barat kocsijaban ulve, atszelve a hatalmas varost, mint egyedul ucsorogni az agyamon. Szoval mostantol lazan fogom venni a dolgokat es jusztis kielvezek mindent, ami csak jon!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr561514407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása