HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.12.01. 03:20 Samesz

Ujra es ujra csak elorol

Ma viszonylag kipihenve keltem fel reggel, pedig abszolut nem pihentem annyit, amennyit szoktam. De nem volt szuksegem kavera az eletben maradashoz. Ora utan ahitat, majd visszajottem a szobamba es neki alltam rendet rakni. Mar majdnem kesz is vagyok. Na, nem azert, mert olyan durva lett volna a helyzet, hanem mert kozben sok mast is csinaltam. Najo, azert is ... De hajat is mostam, meg beszelgettem sokmindenkivel a gepen. Szoval ki kell takaritanom a szobat, mert holnap jon puspok ur es a felugyelo ur meglatogatni, tobbek kozott engem is. Kivancsiak erre a helyre, ahova a teologusaikat kuldik minden evben osztondijra. Plusz Chicago, Toledo, Cleveland is varja oket. Holnap ertuk megyunk a repterre, aztan vacsora, masnap Istentisztelet itt, es utana oket elviszik. En most egyelore maradok, mert csutortokon megint tanitunk a kis csoportommal a Konfirmacio oktatas ora kereten belul. Szoval arrol nem akarok lemaradni, sok ember munkajaba ronditanek bele. Ugyis ki akarom mar probalni a Greyhound-ot. Uhm, ez a helyi VOLAN, csak, ahogy hallottam, szinvonalasabb. Szoval ismet suru hetem lesz, es mostantol kb karacsonyig nincs megallas, mert az orainknak is par heten belul vege, szoval zarodolgozatok ezrei varnak. De nem is baj. Szemelyes, lelki eletem amugy is eleg instabil, igen, sajnos meg mindig. Igy legalabb el vagyok foglalva.

Ma kerdeztek, hogy nem volt-e nagyon rossz igy 5 nap magyar kozeg utan visszavaltani amerikaira. Erdekes modon, hihetetlenul simulekony volt a dolog. Csak belegondoltam, hogy ha megint Clevelandbe megyek, aztan megint visszajovok, es ez mar a harmadik odautazasom, az igencsak beleszol az eletembe. Ugyertem, nemsokara karacsony, es januarban eleg kaosz lesz itt. ossze-vissza lesznek itt a nepek, sokmindenkivel talan nem is fogok tudni talalkozni. Ez az egesz azt eredmenyezni, hogy igazabol "rend" most meg jo sokaig nem fog beallni az itteni eletemben. Mire vegre kezdene kialakulni valami, jon egy extrem dolog, egy meghivas, egy Rock'n'Roll muzeum vagy a fonokom otthonrol, amik mind fantasztikus esemenyek, nem is errol van szo. Hanem, hogy ugy erzem, mindig mindent ujra, elorol kell kezdenem. Vagy lehet, hogy megint csak a honvagy, a "hazaakarokmenni" beszel belolem.

Azt remelem, sokminden mas mellett, hogy holnap, vagy a heten kapok Tamastol valami biztatot, Tole mindig tanulok valami jot. Halas lehetek, mert csupa jo fonok vesz korul.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr461565508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása