HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.12.21. 16:26 Samesz

Tenyek

Mivel nem nagyon tortent semmi izgalmas, ezert leirok par vicces, erdekes, fura tenyt az eletembol, amik motanaban megfogalmazodtak bennem, gondoltam rajuk, eszembe jutottak:

  • A hajam mar olyan hosszu, hogy ha polo nelkul nekidolok a falnak, az se nem kemeny, se nem hideg.
  • A fagyasztott kaja azert vicces, mert meg van fagyva: tegnap kette tortem a lasagne-t.
  • Az oceant meg mindig nem lattam, de tervezem meglatogatasat nem is olyan soka.
  • Nem voltam meg szerelmes.
  • Majdnem 18 voltam mar, amikor az elso cigimet elszivtam.
  • Finnorszagon kivul meg csak az osztrak es a szlovak hatarokat leptem at. Kiveve persze ezt az utam. A Nagykarolyba - Erdelybe tett tanulmanyi utunkat 11-dikben nem szamitom kulfoldnek.
  • Eletem eddigi legemlekezetesebb nevnapja a legutobbi volt, Revfulopon, a pilisiekkel a tabortuz korul.
  • 16 evig tusi hajam volt. Ebbol az elso 4-5ben szoke voltam. A legrovidebb 3mm volt.
  • A szakallamat kb 4 eve novesztem, a barataim csak doglott horcsognek hivjak.
  • Legsulyosabb baleseteim egy reszleges bokaszalag szakadas 2 eve, ami meg mindig faj es elsoben varrni kellett az arcom.
  • 2 bicikli is eltort mar alattam. Az elso csak siman szo szerint szetesett, a masodiknal el is estem.
  • A biztostu a nyaklancomon 2 es fel eve nem nyilt ki. Ha lesz baratnom, leveszem.
  • Karkotoket kb 5-6 evig hordtam, folyamatosan, amig el nem szakadtak. Egy eve szedtem le mindet vegleg, mert ugy ereztem, mar tul vekony a csuklom.
  • Ket hettel a jelentkezesi hatarido elott meg ugy volt, hogy Miskolcra megyek a Bartokra enekelni. Vegul Teologia lett belole.
  • A nyakam azota ropog, miota egy 130 kilos srac ragurult.
  • Zongoraztam, klarinetoztam, egy kicsit harsonaztam, picit tudok dobolni, eneklek es gitarozok is.
  • Egyszer tobb, mint egy honapig volt minden ejjel remalmom, es egyik naprol a masikra elmult.
  • Eddig meg nem sikerult megallapodnom. Kb semmiben es sehogy. De tudom, hogy ez nem lesz mindig igy.
  • A kedvenc mesem a Bremai muzsikusok volt es aso volt a jelem az oviban.
  • Kb elsos korom ota vagyok szemuveges.
  • Kiskoromban sokat verekedtem.
  • A gombat, a tofut es a mazsolat nem szeretem. Ezen kivul kb mindent megeszek.
  • A mulatoson kivul kb minden zenet szeretek es hallgatok.
  • Nincs kedvenc evszakom, mindet szeretem.
  • Utalok koran kelni es szeretek sokaig fent lenni.
  • Van egy macim, aki szuletesem ota velem alszik. Kristof maci a Szovjetuniobol jott.
  • 10 evesen leszoktam az esernyorol es a sebtapaszrol.
  • 5 dalt irtam eletemben, ebbol egyet meg senki sem hallott, egyet pedig koncerten is jatszottunk, igaz, annak csak a szovege az enyem.
  • Neha egesz jo otleteim vannak, neha nagyon kifogyok beloluk ...

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr921613649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása