HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.01.13. 08:32 Samesz

Nehezsegek

Delelott elmentunk Debbievel egy irodaba, mert valamilyen kartyat nem kaptam meg (augusztus ota!). Kb masfel ora sorban ules utan 2 perc alatt vegeztunk ... Ez itt nagyon lassu. Mondtam, hogy nekem abszolut nem problema, ez otthon tok termeszetes. Aztan vartam az oramra, ami ma is hosszu volt es faraszto. Letoltottem magyarul a gepemre a Szent Benedek Regulat, hogy konnyebben kovessem az esemenyeket, es sikerult egy olyan verziot talalnom, amibe a mai ciszterci eletre vonatkozo megjegyzesek is benne vannak. Ez mind szep es jo egeszen addig, amig hozza nem akarok szolni, kibovitve az orai tarsalgast valami erdekesseggel, ami az en verziomban benne van. Kisebb bonyodalmakba utkoztem a szinkrontolmacsolasnal, de nagy nehezen kinyogtem, amit akartam. A szunetben kimentem a maradek hoba levegozni. Poloban pont kellemes volt 3-4 percig alldogalni, bent ugyanis agyon vannak futve a termek. Ora utan visszjottem a szobamba, a holnapi hazim szerintem egesz jol sikerult. Ajanlottak egy egesz jo webforditot (a google translator-t), ami igaz, hogy meg mindig nem tokeletes, de mondatatszerkesztesekkel es kisebb korrekciokkal egesz ugyes dolgozatokat irok (szerintem). Aztan majd kiderul, hogy a tanar neni mit gondol.

A mai nap legnagyobb meglepetese az a farmer volt, ami azon keves ruhadarabjaim egyike, amit annak idejen magammal hoztam. Egy szurke, csoszaru, normal fazonu gatya. Az elso gombos-slicces farmerom, amit a Sorkert mogotti Thomas Jeans-ben vettunk nagyon-nagyon regen. Augusztusban, azt mondanam, pont jo volt ram. Bar sose szerettem a szuk gatyakat, ezt meg eppen elviseltem, de zavart. Most viszont mar a fenekemre valo felhuzas is akadalyokba utkozott. Hat meg mikor a begombolasra kerult sor... Nem tudom, hogy a nok hogy tudnak fuzot viselni, de ez borzaszto. Nem vagyok kover, nincs nagy hasam! (Gyurok ra es szemmel lathatoan eredmennyel), de hogy ugy kellett behuzni a gyomromat a tudomig, hogy be tudjam gombolni, az igencsak meglepett. De sikerult, le is tudtam ulni benne. Igaz, 2 perc utan muszaj volt felallnom es levenni, mert a belso szerveim, anno a kontinensekhez hasonloan, helyet indultak valtoztatni. Vegre kihiztam egy nadragot! Ez az elso! Eddig mindet csak siman kinottem vagy elhordtam (magyarul addig nyuztam, amig hasznalhatatlanna valt), de ennek is eljott az ideje! Ha hazajovok errol a kolostoros cuccrol, elkezdek uszni, mert ez eleg bizonyitek volt szamomra. (Hu, ez ugy hangzott, mint egy TV Shop-os reklamban)

Nem tudom mi lesz meg a gatyaval, de mindig is mondtam: a bogatya a legjobb! Szoval csak lazan. Jah, amugy nem tudom mi lesz ezzel a jovo hettel. Annyi biztos, eleg radikalis lesz. Ahogy igy olvasgatom a regulat ... No, de errol majd kesobb. Amugy valoszinuleg nem viszek laptop-ot, majd ezt addig meg megharcolom magammal.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr551668461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyermekszoba 2010.01.13. 10:22:00

Hát hadd gratuláljak a nadrágkihízáshoz! 7-8 év után sikerült? De azért ne vidd ezt túlzásba! A jövő heti szerzetesélethez lehet, hogy nem való a laptop...talán kibírod(juk).
Az úszás már időszerű. Hát sok sikert a továbbiakhoz!
süti beállítások módosítása