HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.01.15. 16:49 Samesz

Valamit elfelejtettem

Tegnap, miutan masodszorra is felkeltem, ettem, amit talaltam, elmentem orara, megint jo volt. Neztunk egy filmet Thomas Mertonrol, aki abban a kolostorban lakott, ahova megyunk. Rengeteg konyvet irt es a filmben az egyik peldany magyar kiadasu volt! A lenyeg, hogy a bacsi elment Indiaba is, hogy egy kicsit buddhista szerzetesekkel legyen, joba lett a Dalai Lamaval.

Mennyire legyen nyitott az ember? Ugyertem, nem is a nyitottsaggal, hanem a befogadassal van a gond. Mert teny, hogy a vilagot csak ugy ismered meg, ha minel tobbet latsz. belole Es az altal fejlodsz a legtobbet, ha a jo dolgokat megtartod, felhasznalod. De kinek mi a jo? Annyira nagyon kulonbozoek vagyunk, hogy szerintem nincs is "kozmegegyezes". A carpe diem-et mar nagyon fiatalon elvetettem, mas kerdes, hogy sikerult kiprobalnom ezt-azt, de mindent annak tudataban csinaltam, hogy nem feltetlenul helyes amit csinalok. Csak akkor ott jo volt. De a lenyeg most nem is a multon van.

Be kell hogy valljam, hogy totalisan osszezavarodtam. Rengeteg kerdesem van, naprol-napra egyre tobb. Sok valaszt kaptam pl tegnap is az oran, mikor a filmet neztuk Mertonrol, de mindegyik felkialtojel egy ujabb kerdojelet szult. Ha nem kettot. Azt hiszem, eljott az ideje, hogy keressek valakit, akivel beszelgetni tudok ezekrol. "Erdekes", hogy pont most megyek kolostorba, ahol raadasul pont a csend a lenyeg. Nagyon-nagyon kivancsi vagyok.

Most viszont el kell mennem boltba, mert hajnal 3kor, amikor ehes voltam, nem nagyon volt nyitva semmi. Ugyanis megint bealudtam kora este igy megint ebren toltottem az ejszaka kozepet. Ossze-vissza elet. Szerencsere nemsokara lesznek majd oraim rendesen. Januarban mindig elfejtek normalisan elni.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr421674903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása