HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.01.27. 04:49 Samesz

Meg ket ozike

Tegnap beszelgettuk a sracokkal itt-letem miertjet, aztan mondtam, hogy felnoni jottem. Mindezt azutan, hogy megvettem az az atom ovet, ami egyesek szerint kicsit vad. Aztan arra jutottunk, hogy Amerika nem as a hely, ahol en fel fogok tudni noni. De aztan rajottem, hogy ilyen hely talan nincs is az egesz vilagon! Ugyertem mult heten is a kolostorban azt erosodott meg bennem, hogy mennyire sok bennem az elekedv es az ero es mennyire nem birok bezarva, egyedul vagy nyugton elni. Szoval a mai napom is hasonloan porgosen telt. Pontosabban nem ugy indult. Be volt tervezve az uszas, de valahogy nem tudtam raszanni magam, hogy elinduljak. Viszont a Kroger-be elszaladtam, kellett sor meg meg par aprosag. Rajottem, hogy a 6-pack-nal is van jobb, megpedig a 12-pack, ami 12 db kis uveget jelent. Csak nehez hazahozni, foleg hoesesben, mert a taskaba nem fer be. Aztan egyszercsak Phil kopogott, hogy van-e kedvem vele logni. Gondoltam, miert ne?! Kerdeztem, merre megyunk, de nem arulta el. Aztan, amikor mar kozel voltunk csak annyit mondott, hogy a Lego vasarlasi laza epp a csucsan van, es ekkor pillantottam meg egy hatalmas jatekboltot es rogton tudtam, ez jo lesz! Szoval bementunk ez frizbiztunk, kardoztunk, hulye maszkokat vettem fel, labdaztunk... stb, mint mikor 2 normalis felnott beszabadul egy jatekboltba. Utana kerdezte, hogy van-e meg valamire szuksegem, mert azt tudta, hogy fejhallgatot szeretnek venni. Mondtam, hogy ha mar ugyis ilyen a dolog, akkor elmehetnenk a Best Buy-ba, ahol mindenfele elektromos cuccok vannak es akkor tudnek nezni magamnak laptop taskat is, meg fenykepezogepet. Es ekkor jott a legjobb: eloszor is talaltam egy jo taskat, ami nem is volt draga es meg egy optikai eger is jart hozza, szoval vegre van egerem, amit akar a hasamon is tudok hasznalni. (Falanksag utan jon a lustasag) Aztan nezegettunk fenykepezogepeket, talaltunk par igen jot, de nem merem leirni, mennyibe kerultek (a legolcsobb kb 100e Ft...). Szoval ezt most kihagytam, ezt sokkal jobban at kell elotte gondolni, meg utana kell jarni. De vettem egy kis allvanyt a mostani gepemhez, aminek nagyon orulok, mert sokszor lett volna ra szuksegem. Pl ejszakai kep keszitesenel ha bemozdul egy picit is a kamera, csikos lesz es homalyos a kep, es sajnos nem mindig talalok biztos pontot, hogy odaszoritsam a gepet, vagy ha talalok is, nem mindig birom ki ugy, hogy ne remegjen bele a kezem. Aztan ha magamrol akarok kesziteni kepet idozitessel, akkor is hasznos. Eddig vagy kezbol tartva fotoztam magam, ami eleg bena, vagy tukorbol, vagy le kellett tennem a foldre, sziklakra, mittudomen. De most! Es meg cuki tasit is kaptam hozza, hehe. Utana az audio reszleg fele vettuk az utat, ahol olyan hatalmas HiFi-t talaltam, hogy magyarul kezdtem  el hangosan csodalkozni (AZTAMINDENITNEKI!...Ooo Anyam!!!) Aztan, ahogy a Walmartban vasarnap, hat ezt is jol kiprobaltam. Pontosabban ketto volt egymas mellett es az egyiket epp egy fekete srac nyomatta, valami hip-hop muzsikaval. De aztan megunta es elment, ekkor vettem kezelesbe a dolgot. Szeretem az amcsikat, nyugodt nepseg. Nem nagyon zavarta oket, hogy Samci, mikor megtalalta az egyik rock-adon a Pearl Jam - Dissident cimu szamat, ami eppen akkor ment, bekapcsolta a masik hangcuccot is, megkereste ugyanazt, es ugy feltekerte a hangerot,hogy nem is hallatszott, hogy hangosan enekel. Hat elsosorban a hangzas volt, ami nagyon odavagott, mert jol szol a cucc, de aztan az, hogy epp Pearl Jam volt a radioban! A poen az volt, amikor egy ido utan Phil odajott, lehalkitotta az egyiket es mintha semmi sem tortent volna, mert a masik ugyanugy bombolt. Akkor ramnezett, elrohogte magat es megertette, hogy most eppen nekem nagyon jo! No, miutan kielvezkedtem magam, megkerestuk a fejhallgatokat is, es vegul vettem egy egesz jot. Fekete, es nagy, es tetszik a design-ja. Es persze a hangja is jo. Tudom, hogy otthon van egy! Ketto ... De nem voltzenelejatszo eszkozom, mikor idejottem, ezert nem is volt fulesem sem. De majd lehet, hogy veszek egy iPhone-t, mert van egy csoporttarsam az Apple-nel. Meg eldontom, meg ez attol fugg, tudok-e csak keszuleket venni, mert ugye vonal nem kell. Aztan a CD-reszlegnel levagodtam a foldre, ugyertem leultem, mert az also polcon voltak a jo zenek, es kibanyaztam az osszes Pearl Jam lemezt, amit csak talaltam es orultem a fejemnek, hogy itt van ennyi egy helyen. Es kozben Michael Jackson szolt a fejem felett szoval kedvem tamadt sikongatni is, de azt visszatartottam.

No, de ma "csak" ennyit vasaroltam, jo, oke, vettem meg egy uveg Fanta-t is mert szomjas voltam, meg masfel dollaron ne akadjunk fenn. Szoval hazafele egyszercsak 2 oz futott at elottunk az uton. Hat a poen csak az, hogy meg siman a varosban voltunk, nem messze a repulotertol. Azt nem mondom, hogy lakott terulet, mert ez az Easton ugye, a plazafalu csak boltokkal van elhalmozva, de a lenyeg, hogy azert elegge forgalmas hely. Szoval itt az ozek csak ugy beugralnak a kocsik ele. Mosolyogtam, ezek voltak a masodik es harmadik ozeim, majdnem vadon, vagy en mar nem is tudom, hogy ezt hova es minek lehet szamitani.

Ma, ugy erzem, elkezdett olvadni a jeg. Kezdem nagyon elvezni a dolgot. Aztan meglatjuk, jovo hettol a suli mennyire vesz el a lelkesedesembol. De a lenyeg, hogy most fel vagyok szabadulva.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr481705600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyermekszoba 2010.01.27. 10:33:21

Mi sem sajnálunk most már!!

Samesz 2010.01.27. 15:48:06

@gyermekszoba: eddig se kellett volna! =P
süti beállítások módosítása