HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.02.03. 07:08 Samesz

Huhh

Mi van? - Kedd! - volt a valaszom mindig erre a kerdesre. Azert mert ez rovid, egyszeru, es olykor becsapos. De a kovetkezo 2-3 honapra es totalisan meg fog valtozni. Reggel felebredtem, egesz koran orakezdeshez kepest, ugyanis ma csak 10.45-re mentem. "Gondozo lelkek" vagy "Lelkek gondozasa" vagy mittudom en mar (Care of Souls), ami azonkivul, hogy belemaszunk a lelki problemak kezelesebe olyan gyakorlati dolgokbol is allni fog, hogy lesz a csoportban egy tarsam, akivel 1 orat kell beszelgetni hetente, olyan lelkigondozoi szinten vagy terapias jelleggel. Szoval erdekes, kicsit aggodok, mert eleg sok lesz az olvasmany, de ugy dontottem, kemeny leszek! Ora utan volt annyi idom, hogy elszaladjak a Kroger-be, csak arra nem szamitottam, hogy az elottem allo nonek nem fog mukodni a kartyaja es benaznak egy sort, ami miatt sietnem kellett nagyon, hisz ehes is voltam meg oram is volt. Termeszetesen a tok nehez zacsko fule kezdett elszakadni ut kozben, aztan az egyik el is szakadt, majd a masodik is szepen lassan kovette ... elmeny volt igy szenvedni. De a lenyeg, hogy beestem orara, ami nagyon tetszett ... volna, ha nem kellett volna ennyi emleket ilyen rovid ido alatt felidezni. Family Ministry - Csaladgondozas vagy valami hasonlo. Elso oran kaptunk egy-egy lapot, amin a Csaladi kor felirat szerepelt es le kellett rajzolnunk gyerekkorunkat: szokasok, szep dolgok, emlekek, kedvenc helyek, kedvenc kajak, krizisek, nehezsegek, gyulekezet, stb. Szoval azalatt a 20 perc alatt cirka 12 ev suvitatt at az agyamon es a gondozasra szorulo lelkemen. Persze, a vicces dolgokon hangosan felnevettem, de a tudat, hogy vegre van otthonom, ahova tartozhatnek es bekem lenne... najo hagyjuk, nem kezdem el megint, mert csak rosszabb lesz. De a lenyeg, hogy az ora alapvetoen jo volt, es jo dolgok varnak rank a felevben. Ezutan volt annyi idom, hogy elmenjek uszni. Kellett szereznem egy lakatot az oltozohoz, ugyhogy odafele megneztem azt az utbaeso 2 lehetseges helyet, ahol esetleg tudok venni. Az elsoben nem volt, igy atmentem a benzinkutra. Mondtam a bacsinak, mi kellene, persze nem ertette, mire elnezest kertem, hogy "Bocs az akcentusert, europai vagyok" Majd folytattam a bena kiejtesemmel a lock - locker szavakat, mire a penztaroslanyka ramnez, hogy Lock??? -Yesss!!! - de a bacsi leintett, hogy nem arulnak. Erre a csaj: Nekem van egy! Es elszaladt a taskajaert, amibol kihalaszott egy sarga lakatot egy kulccsal. Kerdeztem, hogy mennyi, mondta semennyi, neki nem kell. Megkoszontem nagyon szepen es ugy jottem ki a boltbol, hogy ez most mi volt? Egy ember egy olyan dolgot nyom a kezembe, amire epp szuksegem van, egy benzinkuton. Raadasul egy lakatrol van szo! Hat orultem neki nagyon, szoval miutan bezartam az uj lakatommal az oltozoszekrenyt, usztam majdnem egy egesz orat. Aztan csak most vettem eszre, hogy egy kb 20 meteres sotetkek David-csillag van a medence aljan. Szemuveg es uszoszemuveg nelkul, a szelso savban az ember nem nagyon tudatositja magaban, hogy milyen csikokat ott lent. De ma valahogy rajottem es ezen is nagyot mosolyogtam. Mert ugye ez egy Zsido Sport Centrum. Utana gyors hajmosas, kezdetleges hajszaritas, jo melegen feloltozes es pont volt idom kajalni az esti, vagyis igazabol ez mar ejszakai oram elott. Ugyanis fel hetkor kezdodik es 10ig tart ... Zene es Istenszitelet az Afro-Amerikai hagyomanyban. Marha jo ora! Eddie Murphy tartja, legalabbis profilbol tok ugy nez ki. A csavo egyebkent durvan muvelt es kepzett tehetseg. Ma zenetortenenttel foglalkoztunk de abszolut elvezheto modon. Es viszonylag hamar eltelt ez a majdnem 4 ora. Most egy csoppet ki vagyok faradva, kicsit sok volt ez mara, meg olvasnom is kellett a holnapi orakra, szerencsere olyat, amin otthon mar tulestem, szoval csak fel kellett eleveniteni a dolgokat.

Egyebkent uzenem azoknak, akik azt hiszik, hogy ha el vagyok fogalva akkor "jobb nekem", mert nem agyalok meg nincs idom a honvagyra, hogy az elvuk nem mukodik... nagyon nem. Igy, hogy mostmar annyi kontaktom sincs, amennyi eddig volt, csak meg jobban aggodok azokert, akikrol tudom, hogy most nehez idoket elnek es sajnos most sok baratom van az "abszolut szivas" kategoriaban. De mar csak harom honap, harom het. Hogy telik az ido?!...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr431724558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása