HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.02.12. 08:15 Samesz

Hipp-hopp Toledo

Ma alhattam -volna- sokaig, de kb 9 elott ebren is voltam, aztan mentem orara, semmi extra. Utana vissza a szobamba es keszulodes. Az egyik csoporttarsam meghivott minket hozzajuk, de nem nagyon ertettem, hogy hol lakik. Szoval Michael, a zimbabwe-i szomszedom meg en delutan 5.30kor lementunk Cindy kocsijahoz es elindultunk a szamomra ismeretlenbe. Annyit tudtam, hogy utkozben megallunk valami Mari-valahol, ahol az Eddie Murpy tanarunknak lesz koncertje egy egyetemen. Marion volt asszem a varos neve. A koncert valami eszement jo volt. A tanarunk kisert zongoran, a felesege, a testvere es annak a felesege enekeltek mikrofonba, volt egy dobos es egy basszusgitaros. De meg mindezek elott beszelgettunk odakint egy ferfivel, aki felirta a neveinket egy papirra, meg adott nevjegykartyat es kedves volt. Aztan a koncert elobb 3,5 perccel derult ki, hogy o a felkonferansz... Es minket is koszontott, akik a "messzi" Columbusbol jottunk arrol az egyetemrol, ahol Dr. Wise tanit. Fel is kellett allnunk, meg tapsot is kaptunk, ehe. Szoval bejottek  muzsikusok es elkezdtek jatszani. Az elso szamnal konnyes lett a szemem. Az jutott eszembe, hogy ez mennyire gyonyoru, csodalatos es fantasztikus; A zene eszmeletlenul szep es ezeknek a fekete embereknek olyan kegyetlenul jo hangjuk van, hogy az hihetetlen, es hogy errol is csak irni fogok tudni este... Azert lattam neki ennek a blognak, hogy megosszam a velem tortent dolgokat. De olyan szivesen odaultettem volna egy csomo baratomat magam melle, hogy ok is reszese lehessenek eloben annak, amit en ott atelek. Tudom, hogy sok olyan ember van, aki hasonloan mely katarzisba tudott volna esni pillanatok alatt, csakugy, mint ahogy en. Nem tudom, milyen hosszu volt, de nagyon elveztem. A szamok kozott a tanar ur meselt a gospel torteneterol, igy nem csak egy szimpla koncert volt, hanem eloadas, tortenelem es ora. Mondjuk ezekrol mar hallhattunk mi (Cindy meg en) az elozo orankon, de igy is kiraly volt. Buzditott minket, hogy alljunk fel batran, tapsoljunk ha ugy tetszik. Aztan egyszercsak bemondta, hogy a kovetkezot Michaelnek kuldik szeretettel, ugyanis az Isten fenye ut a sotetben zulu es angol verzioja kovetkezett. Szoval ok tancoltak en meg csak teljes extazisban enekeltem veluk. Aztan kesobb en ereztem ugy hogy mozognom kell es vegig"tancoltam" egy szamot. A koncert utan a tanarunk annyira megorult nekunk, hogy megolelt bennunket, aranyos volt. Aztan utana meg beszelgettunk par nagyon kedves emberrel, az egyik egy idos fekete asszony volt, olyan eszmeletlenul aranyos volt, hogy csak na! Mosolyogtam utana egy csomo ideig a kedvessege miatt.

Aztan gyorskaja, kocsiba be es irany Toledo! Igen, ez is a Erie to partjan van, kb 2 oranyira Clevelandtol, a to nyugati sarkaban. Az uton eleg kemeny, komoly es mely temakat erintettunk ugy, hogy nem is nagyon tudtuk, hogy hova fogunk kilyukadni. Most nem reszleteznem egyreszt mert nem nagyon publikus, masreszt meg mert nem nagyon tudom meg hova tenni. De a lenyeg, hogy sokminden sokkolt es sokat tanultam ma is.

Aztan megerkeztunk Toledoba, nagyon szep hazuk van! Es a ferje nagy gitaros: 2 basszusgitar, az egyik 5 huros, a masik bund nelkuli, egy nagybogo es egy tojas alaku pirosas gitar. Gyonyoru! Cindy mondta is rogton, hogy nagy gitaros vagyok, ekkor engedelyt kaptam, hogy jatsszak. Hat komolyan megtiszteltetesnek ereztem, mert csodalatos hangszer csodalatos hanggal! Szoval  jatszottam egy kicsit, o meg beszallt a nagybogovel. Elenekeltem nekik a piros eneket! Meg meseltem nekik ennek hattertorteneterol (egy ifis enek, aminek piros a hattere a kivetiton, a pilisi ifisek es az en kedvencem, Erot adsz minden helyzetben), meg jatszottam nekik sajat dalt is, meg csak ugy, aztan mondtam nekik, hogy vegyek el tolem, mert meg vasarnap is itt fogunk ulni.

Fuh, es marha sok jo dolog var rank, de nem lovom le a poent! Holnap olyan lesz, amire nem is merek gondolni!!! Nem tudom, mire szamitsak, mert vagy egy furcsa csalodas-feleseg lesz, vagy ittletem egyik legjobb elmenye! No de, most alvas, keso van es tenyleg sokminden van meg hatra!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr31751242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása