HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.03.04. 07:04 Samesz

Tartozas

Tegnap sikerult megint keson agyba kerulnom. Sajna a reggel nem indult tul jol, egy hirtelen fizikai legyengules miatt, de tultettem magam rajta es elmentem I-groupra. Szerencsere ma nem volt orank, a megbeszeles meg jo volt. Par het mulva mienk lesz az egesz het Istentisztelet ugyben. Vittem egy eneket, ami jo regi, magyar, husveti (Krisztus viragunk) es tetszett nekik nagyon. Meg nem beszeltuk meg, hogy pontosan hogy lesz elenekelve, lehet, hogy "megzenesitik" a korussal, lehet, hogy valaki ir ra rimelo angol forditast. A szerdai IT-n meg magyarul fogom felolvasni az Iget, a tobbieknek meg ki lesz nyomtatva angolul a kezukbe. Orulok, hogy igy bevonnak. Es ha mar itt tartunk, a suli oldalan allandoan valtoztatjak a kepeket, most epp ezek mennek: trinitylutheranseminary.edu/ (a nagykepek a fooldalon maguktol "lapozodnak", azokat tessek figyelni). Ennek is nagyon orulok. Anno, mikor idejottem es lattam, hogy mindig mas van ezekben a feher ruhakban, gontoltam, milyen jo lenne, ha egyszer en is lehetnek. Aztan egyszercsak kaptam egy levelet, hogy en lennek a "crucifer" meg a "cup bearer". Es a kovetkezo szerdan ott alltam a menet elejen a kereszttel a kezemben majd az Urvacsoranal nalam volt az egyik kehely. Majd meg nehanyszor, es vegul itt ez a kep is. Reszeve valtam az itteni eletnek, azt hiszem.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr731807769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyermekszoba 2010.03.04. 07:14:09

A fizikai legyengülés pontosabban??
süti beállítások módosítása