HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.12.04. 20:14 Samesz

Az indok

Talán észrevettétek, nem írok egy ideje. Pontosabban, mióta hazajöttem. Hogy őszinte legyek, az első pár napban annyi dolgom volt, mint kint kb 1 hónap alatt: be kellett költöznöm az új otthonom összes kis zugába. Konkrétan MINDEN új volt számomra. Meg kellett szokni a sok furcsaságot körülöttem, be kellett rendezkednem és persze egy csomó hivatalos dolog. Az első héten már a vonaton is megbüntettek, mert nem voltak megfelelő papírjaim. Aztán szép lassan jött a nyár. És az élet úgy alakult, hogy nem nagyon tudtam megfogalmazni mit írhatnék le ide. Hisz Amerikából "csak" egy élménybeszámolót kezdtem el, amiből aztán lehet, hogy kicsit más sült ki, hisz minden írásomba próbáltam belecsempészni valami kis pluszt. Azoknak írtam elsősorban, akik kíváncsiak voltak rám, hogy mi van velem odakint, miket csinálok stb. Itthon viszont már tudtam találkozni ezekkel az emberekkel, tudtam velük beszélni. Visszakaptam a legjobb barátaimat, akikkel személyesen is meg tudtam végre osztani minden örömöt, bánatot, jót és nehezet. Aztán, ahogy próbáltam visszailleszkedni, sok olyan dolog történt, amik a személyes életemre nézve a privát kategóriába tartoztak. Innentől kezdve nem akartam már leírni országnak-világnak a legbennsőbb dolgaimat. Ha meg csak tényeket közlök, az uncsi lett volna. Mert úgy gondolom, hogy pl a szerelmi életem csak Rá és rám tartozik,  elég ha ő hallja, hogy "Mennyire szeretlek", ha összeveszek valakivel és emiatt füstölgök akár hónapokig, az néha még az érintettre sem vonatkozik, nem biztos hogy hallani akarja, hogy "Mennyire rosszul esett az, amikor...", és ha a legjobb barátom ott van, mellettem, akkor inkább LIVE-ban, egy-két sör mellett "blogoltunk".

Ez tehát az indok, hogy miért tűntem el. Pontosabban nem tűntem én el, csak belevetettem magam az életbe, ami, mint mindig, most is sok szép, új dolgot hozott. Az elmúlt félévemben sokminden történt, nagy változások. És hogy miért is írok megint? Az a következő félév nagy "változása".

Újra folyamatos blogbejegyzésekkel fogom bővíteni az Internet Guttenberg albumát, ismét hasonló célokkal, mint amiért eme kis naplót elkezdtem anno. Joensuu, Finnország vár rám január 4-étől és ismét május végéig maradok távol. Erasmus bácsi segítségével és egy kedves teológustárs unszolására mentem bele, szintén nehezen az utazásba.

Fin(n)ish Line címmel egy másik link alatt szeretném majd futtatni a dolgot, de ezuttal kegyetlenül nemzetközi leszek. Alapvetően angolul és az első kommentben, vagy a bejegyzés alatt magyarra fordítva vezetem majd az új naplót. Teszem ezt azért, mert amerikai évem során már és a következő félév alatt (remélhetőleg) még több külföldi ismerősre teszek szert.

Egyelőre ennyi. Link később. Facebookon közzéteszem majd, meg persze itt is.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr822493359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása