HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.03.07. 06:27 Samesz

Amikor az almok valora valnak

Ma nem siettunk sehova. Kineztunk 2 nagyobb zene-gitar uzletet es megneztuk a neten a columbusi magyar reformatusok templomanak a helyet. Vicces, hogy itt vagyok tobb, mint fel eve es csak masfel hete hallottam roluk eloszor, de leirtuk az uvonalat es elindultunk. Sosem jartam meg a varos deli reszen, hat erdekes volt. Egy utjavitas miatt le kellett ternunk es ennek kovetkezteben el is hagytuk a celt, joval tulmentunk rajta, konkretan a varos tablaig mentunk, mikor eszbe kaptunk, hogy ez itt mar nem jo. Szoval vissza, de az a resz nagyon-nagyon szegeny. Konkretan ronda es felelmetes. Lassan pusztul.

Miutan megtalaltuk es megneztuk, hogy mar csak angol nyelvu IT van, elindultunk a belvaros fele a High Street-en, ami a fo utcaja a varosnak. Hatalmas kontraszt, hirtelen minden szep lett, tiszta, emberek az utcan setalgatnak, semmi por, semmi szemet. Aztan hirtelen bedugultak az utak, mert valami nagyobb rendezveny volt nem messze. Alig haladtunk, de apa  kinyitotta a tetoablakot, hogy nezzek ki. En meg lazan felterdeltem az ulesre es "kimasztam" a tetore. Szomszedos kocsikbol begyujtottem a mosolyokat, a szep lanyoknak integettem, akik viszonoztak, kozben sutott a nap. Ma olyan egy pulcsis joido volt.

Aztan megerkeztunk a gitarboltokba. Az egyik kisebb volt gitar-ugyileg, de volt sok mas zenevel kapcslatos dolog: dobok, billentyuk, erositok, hangcuccok, keverok. Itt csak 2 gitart probaltam ki, egesz jok voltak, de atmentunk a nagyobb helyre, ahol eszmeletlen hangzavar volt: sok suhanc rocker-kezdemeny ott probalgatta a sok elektromos-torzitott gityokat, de hatul volt 1 csendes szoba az akusztikusoknak es azon belul meg egy kis szoba a jo draga gitaroknak. Na oda mentunk be, megvartuk, mig szepen kimennek a tobbiek, behuztuk az uvegajtot es viszonylag csend lett. Apa levette az elso legdragabb gitart, amit meglatott, en ugyanezt tettem. Az ove csak kb $4500 volt, az enyem ugy $4800... Mondhatjuk, hogy milliok szoltak egyszerre... Hat, az, hogy gyonyoru hangja volt, nem kifejezes. Az elso akkordnal ereztem, hogy egy igen kulonleges darab van a kezemben. Eszmeletlen gyonyoruen szol. Es ahogy ki volt dolgozva ... A bundozas vegenel is minta volt faragva a faba, a hurlab, a koptato, mind-mind nagyon szepen meg voltak munkalva. Eletem legdragabb gitarjat fogtam a kezemben es jatszhattam rajta tok ingyen ugy, hogy el se kellett kernem es senki sem szolt ram. Hat, ilyen elmenyben az embernek nincs surun resze.

Aztan kiprobaltunk meg egy BOSE nevu hangcuccot, ami latszat ellenere, iszonyatosan jol szol! Olyan volt, mintha studiofejhallgatoval hallgatnek egy masterelt, megmunkalt kesz zenei darabot, pedig en gitaroztam egy mezei gitaron ott helyben.

Aztan mentunk tovabb, erre apa hirtelen lekanyarodott egy autoszalonhoz, mert odafele elejtettem egy "ooo mennyi Mustang van ott!!!" sohajt. Mondom, ezt most komolyan gondoltad? Mire o: -Hat nem ez minden vagyad, hogy egy Mustangot simogathass?

Szoval bementunk, de mar a parkoloban volt 3 gyonyoru verda, egy vilagoskek, egy piros es egy fekete. Bent pedig egy fekete es egy szurke, amikbe siman be lehetett ulni. De egy ideig nem is mertem. Az a kocsi engem mindig is lenyugozott. Az a forma, design, erorol es sebessegrol mesel. Az orra vad es merges, a feneke csodalatos. Szerintem az egyik legszebb s*ggu kocsi, mar elnezest. Aztan raszantam magam es beultem. Persze, egy 30.000 dollaros kocsirol van szo, ami atszamitva ~6 millio Forint. Szoval ez is nagy elmeny volt. Szep a muszerfal, kellemes az ules. En igazabol csak vigyorogtam es elveztem. Eszmeletlen volt...

Ezzel a Mustangos dologgal egy regi almom valt valora. Szo szerint megsimogattam oket ahitatomban. Eszmeletlen volt ... Az a gitar meg ... mindenzt itthon az 50 eves Whiskey-vel dolgoztuk fel egy Guinnes sor kisereteben. Szoval pazar, es szo szerint gazdag volt ez a nap!

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr471815365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magyarország--mert én itt vagyok! 2010.03.08. 10:49:03

Ohh... Várom az élmény beszemolót és a képeket a Mustangokról:):)
Irigyelle ám.!:) <3
süti beállítások módosítása