HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.03.25. 19:29 Samesz

Semmi baj

Annyira nem tortent semmi ezen a heten, hogy az valami felelmetes. Probalom befejezni a papirjaimat, amiket le kell adnom, de nem konnyu. A dolog azzal kezdodik, hogy igencsak erot kell vennem magamon, hogy egyaltalan dolgozni kezdjek, aztan meg nem jon az ihlet. Vannak dolgok, amikro magyarul is nehezen irok, itt meg folyamatosan azzal kuzdok, hogy az a kicsi, ami az eszembe jut, hogy fordithato le ertelmesen angolra es ezaltal ujabb korltokba utkozok.

Amugy esos ido van, tegnap kicsit jpbb volt, raktunk is tuzet megint. Vagyis en csak csatlakoztam, aztan Rachel lehozott egy szekrenyt. Marmint csomo polcot, amiket aztan szetrugtam (osszetortem) es jol elegettuk. Az a jo, hogy o is meg van aldva piroman hajlamokkal, meg en is. Legkozelebb ha felgyujtunk valamit, leviszem a fenykepezogepemet muveszkedni. Meg mert tegnap is jott a kis baratom, a mosomedve, aztan tok kozel mentem hozza, meg akartam simogatni, de a tobbiek mondta, hogy nem akarnak korhazba vinni, ha megharap. Szoval csak nezegettuk egymast aztan elszaladt. Remelem le fogom tudni fotozni egyszer. Aztan ha veszek uj gepet, majd azzal is megprobalom. Bar meg nem dontottem melyiket akarom, mert eleg dragak. De majd kitalalom nemsoka.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr561868604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása