HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.04.24. 09:01 Samesz

Raklapra

Hetvege. Ugyertem, csutortok stb. Merthogy penteken nincs oram. Igazabol semmi extra. Na jo, van. A telefonom folyton csorog. Vagy valami Ryan-t keresnek, vagy kedves jobarat hiv otthonrol, akinek a fonoket fizeti a szamlat, igy jokat csevegunk regi meg uj dolgokrol.

Ma megint volt az az eneklos cucc, ami osszel. Ugy volt, hogy nem leszek itt ezen az esten, de el lett torolve az a program, amire mentunk volna, igy hallhattam megint a korust fuvosokkal meg vonosokkal. Tok allat volt. De igazabol az volt a jo, ami utana jott. Megin tuzet raktunk lent, erre Thad elszalad es beallit egy egesz raklappal. Utana erkezett meg 2... Valahogy a magyarra kerult a valasztas, hogy zuzza atomjaira, igy nekialltam rugdosni. Mivel sokan voltunk lent, igy kevesen voltak a szobaikban, hogy halljak, ahogy pusztitok. Igazabol tok jo erzes volt szet apritani azokat a cuccokat, utana meg kozosen elegetni. Persze volt sor is rendesen. Szoval a hangulat jo volt. Nagyon sokat rohogtunk, poenkodtunk, szivattuk egymast.

Az van, hogy ezeket a sracokat nagyon megszerettem, es ok is engem. Mar siman belefer ha egymas elott "megalazzuk" egymast, nem szamit ki kinek a sorebol vesz, poenkodunk ossze-vissza. Hianyozni fognak nagyon. Emellett persze ott vannak az almaim minden ejjel, hogy otthon vagyok. Ajj, miert ilyen kettos az egesz, ez nem er!

De mivel joval elmult mar ejfel es meg mindig csiripelek, banattal VEGYES orommel jelentem be, eljott ismet 24-e. Tulajdonkeppen az utolso, mivel a kovetkezon mar hazaindulok... "Vege!? Vege mar is?! Arrol nem volt szo, hogy faj is!..." hogy egyik regi kedvenc egyittesemet idezzem.

Szoval most ugy erzem magam, mint egy jol megpakolt rakomany: tele sulyos, ertelemmel teli dolgokkal, aminkek valamikor celjuk lesz a vilagban...

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr751947382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

matutka 2010.04.26. 08:52:43

Ez a zárómondatod a mai bejegyzésedben sztem zseniálisan nagyon baromi jó!
süti beállítások módosítása