HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.03.31. 06:36 Samesz

Egy picit eltuntem

Par napja nem irtam. Igazabol ket het alatt ez a harmadik bejegyzes azt hiszem. Hat igen, ez a 7 honapos alomhatar, bevallom, kicsit megvislet testileg-lelkileg, aztan meg telihold is van. Oszinten szolva totalis a zur a fejemben. De nem akartam tul nagy aggodalmat kelteni.

Holnap reggel prezentaciot tartok egyhaztoribol, a magyar reformaciot valasztottam, hogy milyen valtozasokat es ujitasokat hozott orszagunk amugyis kaotikus eletebe. Remelem el fogom tudni mondani. Mindig tokre izgulok, amikor ki kell allnom es beszelnem. Osszel peldaul totalisan osszekevertem ket hasonlonak hangzo szot, persze tok mas jelentessel, aztan kijavitottam magam, de olyan ego volt. Igazabol most jol megtanulok nem a kozeppontban lenni, nem folyton feltunoskodni, meghuzni magam, szemlelodo eletmodot folytatni. Ez is szukseges. Mindenki azt mondja, hogy ez a felnottevalas rogos utjahoz tartozik. Hat most megprobalom. De most szolok, nem igerek semmit. Pontosabban mivel most egy totalisan masik kornyezetben elek, igy jomagam is ehhez viszonyulok, ergo ha hazamegyek, majd szepen lassan ujra fel kell epitenem mindent az elozo 23 evbol meg ebbol a 9 honap visszafogottsagbol, elmenyekbol, uj dolgokbol, valtozasokbol, tanultakbol. Kivancsian varom, mi kezdodik majd el 55 nap mulva. Azt tudom, hogy mindenkit es mindent sokkal jobban fogok ertekelni, mint eddig. Mast most tenyleg nem tudok.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr311883021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyermekszoba 2010.03.31. 09:21:58

55 nap múlva örömmel figyeljük majd a változásokat! Vagy épp a változatlanságot, de mindkettőnek örülünk,és legfőképpen NEKED!!
süti beállítások módosítása