HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.09.16. 06:15 Samesz

-Mi van? -Kedd!

Laza nap volt. Reggel egy ora, fel kilenctol (es tenyleg csak 60 perc!). Mondjuk meg nem nagyon jottem ra, hogy mi szerint merik az oraim hosszat, mert van ket oras is. De nem is igazan lenyeges. Raadasul pont az, ami este fel7kor kezdodik. Meg ugye hozzaszoktam a  90 perchez otthon. Azert szerencsere nincs tul sok elfoglaltsagom. Ugy ertem, sok a szabadidom. Amit altalaban magamra forditok. Es ebbe a tanulas is beletartozik. Aminek persze megadom a modjat. A reggeli ahitat utani ingyen kavemba olvasztottam meg csokikutyakakikat, felolnottem tejjel, es kiultem a borostyanszonyegre helyezett padra. Nah, hat mondjuk ki, romantikus volt! Elveztem. Csend volt, bekesseg, szerencsere nem volt eszelos hoseg. Senki nem zavart az olvasasban. Ezek utan pedig ettem levest!!! Azert a sok felkialtojel, mert ez volt az elso leves, amit az Amerikai Egyesult Allamokban elfogyasztottam! "Hmmm... husleveees" (Joey - Jobaratok). Hat jo volt! A pocim is nagyon orult neki! Aztan miutan megvolt a lelki, a szellemi es testi taplalek, kovetkezett a lazitas. Neha nem gyozok halalkodni, hisz viszonylag sokmindenkivel tudom tartani a kapcsolatot. (MSN, Skype, iwiw, myvip, facebook, email - ehh, minek nekem ennyi? = ) Es ugye, amig itt ilyen sok a szabadido es nem tudok magammal mit kezdeni, jol esnek a kis delutani (mar akinek, hihi) beszelgetesek, apro informacio darabkak otthonrol, azoktol, azokrol, akik hianyoznak. Aztan majd persze fogok tenni a "punnyadas" ellen, csak ugye fel kell mernem a helyzetet, ki kell tapasztalni, melyik orara mennyit kell keszulni. Es majd ezek fuggvenyeben szeretnek uszni jarni, setalgatni stb. Addig marad az "amerikai alom": feltett labakkal filmet nezni, kozben chipset, csokit zabalni! (Es ujra egy fura almokkal teli ejszakaba indulni - Neked meg lassan joreggelt = )

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr901385456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása