HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.09.18. 00:21 Samesz

egy ujabb het

Es ujra elerkezett az a nap, amikor nincs tobb oram a heten ergo itt a weekend.

Este elmentem boltba es meg lettem lepve. Amikor az elso napokban rakenyszerultem a boltra, vettem a batorsagot minden erommel, amibol akkoriban meg nem voltam tulsagosan ellatva es felfedeztem a Krogers-t. Hat elso penztari fizetesem eleg ego volt, de segitokesz volt a fekete penztaroskislany es beszelgettunk is egy picit. Tegnap pedig messzirol ramkiabalt, 3 es fel het utan, hogy "Szia srac, aki Magyarorszagrol jottel!!!". Pedig azota nem lattam. Es azert egy eleg forgalmas boltrol van szo. Sajnos masik sorban alltam, de szerencsere elfelejtettem vajat es cukrot venni, ugyhogy "sajnos" vissza kell meg ma mennem. Tok jol esett!

Es odajott az egyik csoporttarsam, hogy ha valamit nem ertek az olvasotakkal kapcsolatban, szoljak nyugodtan, sokszor meg o sem erti (biztato, hehe), nekem bizonyara milyen nehez lehet. Es Mike pedig valami teologiai szotarral szeretne megdobni, es a facebookon irt delutan, hogy a telefontarsasag csomagot hagyott nekem a kolesz elott. Es ez is jol esett! No nem az 1300 oldalas aranyoldalak, hanem hogy szolt. Szoval meg mindig jofejek itt az emberek.

Holnap nem kell felkelnem reggel, elore elvezem, hogy fetrenghetek majd az agyon. Mert meg mindig utalok koran kelni. Bocsi = )

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr461389760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása